قتل دختر 6 ساله در خانه مادربزرگ

در نخستين بررسي‌ها دريافتند دختر كوچولو از سوي عمويش هدف ضربه‌هاي كارد قرار گرفته است. بلافاصله تلاش براي دستگيري متهم آغاز شد، اما مأموران دريافتند وي از خانه گريخته است.
کد خبر: ۱۷۱۲۸۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷ 18 June 2011
|
10812 بازدید
ایران: دختر خردسال كه در پي بيماري شديد روحي رواني مادرش از دو سال قبل دور از او در خانه مادربزرگ زندگي مي‌كرد قرباني اختلاف‌هاي خانوادگي شد.

عصر يكشنبه - 22 خرداد - پيكر خونين و نيمه‌جان دختر كوچولويي به نام فرناز به بيمارستاني در شرق تهران منتقل شد. تيم پزشكي با مشاهده وضعيت وخيم و خونريزي شديد دخترك بلافاصله او را به اتاق عمل منتقل كرد و تلاش براي نجات او آغاز شد.

از سوي ديگر موضوع به مأموران كلانتري 147 گلبرگ اعلام و دقايقي بعد نيز مأموران پليس براي تحقيق در اين‌باره راهي بيمارستان شدند. آنها در نخستين بررسي‌ها دريافتند دختر كوچولو از سوي عمويش هدف ضربه‌هاي كارد قرار گرفته است. بلافاصله تلاش براي دستگيري متهم آغاز شد، اما مأموران دريافتند وي از خانه گريخته است.

در حالي كه رديابي‌هاي پليسي در اين‌باره ادامه داشت، عصر سه‌شنبه - 24 خرداد - با وجود تلاش پزشكان دختربچه بر اثر شدت خونريزي و جراحات وارده در بيمارستان جان باخت. با اعلام خبر قتل فرناز به دادسراي جنايي تهران، محمد شهرياري - بازپرس كشيك ويژه قتل - همراه تيمي از كارآگاهان راهي بيمارستان شدند. بلافاصله نيز بازپرس جنايي دستور رديابي و دستگيري متهم به قتل را صادر كرد. بدين‌ترتيب ساعتي بعد متهم فراري در اطراف محل كارش شناسايي و دستگير شد.

وي پس از انتقال به شعبه اول بازپرسي دادسراي جنايي تهران ضمن اعتراف به قتل برادرزاده‌اش گفت: پدر و مادر فرناز از دو سال قبل به‌طور غير‌رسمي از هم جدا شده بودند، مادر دختربچه به‌خاطر مشكلات شديد روحي رواني توانايي نگهداري از تنها فرزندش را نداشت، به همين خاطر برادرم همسرش را به خانه پدر و مادرش در شهرستان برد و نگهداري از فرناز هم به مادرم سپرده شد. مادرم عاشقانه فرناز را دوست داشت و او را از خود جدا نمي‌كرد. اما روز حادثه بر سر موضوعي با مادرم درگيري لفظي پيدا كردم، بعد هم از شدت عصبانيت تهديدش كردم كه نوه‌اش را خواهم برد، اما مادرم بشدت مقاومت كرد و در يك لحظه كنترلم را از دست داده و با چاقو دو ضربه به شكم و سينه بچه زدم. با ديدن بدن خونين و نيمه‌جان فرناز وحشت‌زده فرار كردم و چند روز بعد هم فهميدم او جان سپرده است.

قاضي پرونده همزمان با صدور دستور بازداشت متهم براي رفع ابهامات پرونده و همچنين كشف انگيزه جنايت دستور تحقيق و بازجويي از پدر و مادربزرگ فرناز را صادر كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟