رپرتاژ آگهی در اخبار سراسری سیما؛ چرا!؟

رسانه ملی در شرایط کنونی و با توجه به تلاش و سرمایه گذاری کلان شبکه های ماهواره ای، نیازمند حفظ و جلب اطمینان همه ایرانیان است؛ واقعیتی که نه با گزارش های تبلیغاتی که جز با رفتن به میان توده های مردم و پیگیری جدی دغدغه های آنان محقق نمی شود.‬
کد خبر: ۱۷۲۳۵۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳ 22 June 2011
|
13593 بازدید
مشخص نیست که آیا مدیران صدا و سیما برای تهیه و پخش چنین گزارش هایی همچون پیام های بازرگانی پول های کلان دریافت می کنند یا خیر. اما آنچه هشدار دهنده است عادی شدن پخش چنین گزارش هایی است که اگر این رویه ادامه یابد نتیجه ای جر بی اعتباری بخش های خبر سیما و طرد تدریجی مخاطبان را در پی خواهد داشت.

به گزارش جهان، در ماه های اخیر تک گزارش و برنامه هایی بویژه با هنرنمایی خبرنگارانی چون کامران نجف زاده از دغدغه های توده مردم به رسانه ملی راه یافته است، اما کفه موضوعات روزمره و گاه حتی رپرتاژ آگهی ها بسیار سنگین تر از آن است که به این زودی ها قصد بالا آمدن داشته باشد.
مشخص نیست که آیا مدیران صدا و سیما برای تهیه و پخش چنین گزارش هایی همچون پیام های بازرگانی پول های کلان دریافت می کنند یا خیر. اما آنچه هشدار دهنده است عادی شدن پخش چنین گزارش هایی است که اگر این رویه ادامه یابد نتیجه ای جر بی اعتباری بخش های خبر سیما و طرد تدریجی مخاطبان را در پی خواهد داشت.

این در حالی است که رسانه ملی در شرایط کنونی و با توجه به تلاش و سرمایه گذاری کلان شبکه های ماهواره ای، نیازمند حفظ و جلب اطمینان همه ایرانیان است؛ واقعیتی که نه با گزارش های تبلیغاتی که جز با رفتن به میان توده های مردم و پیگیری جدی دغدغه های آنان محقق نمی شود.‬

به عنوان نمونه، موضوع کیفیت و قیمت خدمات بهداشتی و درمانی به دلیل گستره آن دغدغه بسیاری از هموطنان است اما اخبار سیما به جای نشان دادن نواقص این بخش، در ماه های اخیر رپرتاژ گزارش های مختلفی برای وزرات بهداشت پخش و تلاش کرد به نوعی عملکرد بخش درمان را هدف هجمه های تبلیغاتی نشان دهد؛ موضوعی که جهان نیوز پیش تر به آن پرداخته است.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟