كشف گوني 330 هزار دلاري برنج

فرد مظنون به‌محض مشاهده ماموران با پرت كردن كيسه برنج به پشت ديوار بازارچه اقدام به فرار کرد و به دنبال آن تعدادي از كوله بران با تجمع در محل قصد ممانعت از انجام وظيفه ماموران را داشتند كه در اين راستا ماموران سريعا كيسه مذكور را كشف و كوله‌بر را دستگيركردند.
کد خبر: ۱۷۳۱۴۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴ 26 June 2011
|
3852 بازدید
تهران امروز: فرمانده مرزباني استان كردستان ازكشف33بسته صد دلاري در يك كيسه برنج 10 كيلويي درنوارمرزي هنگ بانه خبرداد.

سرهنگ «عزت‌الله رشيديان» فرمانده مرزباني استان كردستان بااعلام اين خبرگفت:برابرگزارش معاونت عمليات هنگ مرزي بانه اكيپي ازنيروهاي ستادي به همراه فرمانده گروهان «گله سوره» و پرسنل بازارچه حين تردد كوله بران به يك نفر كوله بر حامل يك كيسه 10 كيلويي برنج كه رفتار غيرعادي و قصد خروج از نوار مرز را داشت مشكوك شدند.

وي ادامه داد: فرد مظنون به‌محض مشاهده ماموران با پرت كردن كيسه برنج به پشت ديوار بازارچه اقدام به فرار کرد و به دنبال آن تعدادي از كوله بران با تجمع در محل قصد ممانعت از انجام وظيفه ماموران را داشتند كه در اين راستا ماموران سريعا كيسه مذكور را كشف و كوله‌بر را دستگيركردند.

سرهنگ رشيديان افزود: متهم كه دستش رو شده بود جهت رهايي از چنگال قانون مبلغي را به عنوان رشوه به سرباز وظيفه «فرشاد- پ» پيشنهاد داد كه او نيز ضمن رد کردن رشوه متهم را تحويل داد.

فرمانده مرزباني كردستان با اشاره به دستگيري دو نفر ديگرنيز در اين رابطه خاطرنشان ساخت: پس از انتقال كيسه مكشوفه به يگان و بررسي آن تعداد 33 بسته صد دلاري جمعا به مبلغ 330 هزار دلار ارز خارجي حدودا معادل 412 ميليون و 500 هزار تومان وجه رايج كشور كشف و به ستاد هنگ تحويل داده شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟