کمین در برابر دستگاه‌های خودپرداز

پس از انجام تحقيقات لازم از مالباختگان مشخص شد كه مرد شياد جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز پس از شناسايي طعمه‌هاي خود با مراجعه به آنها و بيان اينكه نياز به مقداري پول دارد و دستگاه قادر به پرداخت آن از حساب وي نيست از آنان تقاضاي جابه‌جايي پول بين حساب خود و آنان مي‌كرده و با شگردي خاص پول‌های حساب آنان را برداشت مي‌كرده است.
کد خبر: ۱۷۴۵۲۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸ 03 July 2011
|
5256 بازدید
وطن امروز: مرد شیادی كه جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز اقدام به كلاهبرداري و برداشت پول از حساب طعمه‌های اصفهاني مي‌كرد توسط پليس آگاهي شناسايي شد.

سرهنگ حسين حسين‌زاده، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وقوع چند سرقت پول و مراجعه تعدادي از مردم به پليس آگاهي مبني بر اينكه مردي جلوي دستگاه خودپرداز بانك پول‌هایی را از آنها كلاهبرداري كرده موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري اين پليس قرار گرفت.

وي درباره شيوه كلاهبرداري اين مرد گفت: پس از انجام تحقيقات لازم از مالباختگان مشخص شد كه مرد شياد جلوي دستگاه‌هاي خودپرداز پس از شناسايي طعمه‌هاي خود با مراجعه به آنها و بيان اينكه نياز به مقداري پول دارد و دستگاه قادر به پرداخت آن از حساب وي نيست از آنان تقاضاي جابه‌جايي پول بين حساب خود و آنان مي‌كرده و با شگردي خاص پول‌های حساب آنان را برداشت مي‌كرده است.

اين مقام مسؤول تصريح كرد: با كسب اطلاعات لازم و تحقيقات ميداني انجام شده و با به‌كارگيري اقدامات خاص پليسي سرنخ‌هايي از مخفيگاه متهم به دست آمد. اين مقام انتظامي اضافه كرد: اين مرد كه «علي» نام دارد در بازجويي‌ها كلاهبرداري را پذیرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟