فرار 6 ساله قاتل، پایان یافت

وي بازجويي شد و اعتراف كرد معتاد بوده و براي خريد موادمخدر به خانه زن صاحبخانه رفته كه وي مي‌گفته شوهرش موادفروش بوده و نبايد به خانه‌اش بيايد و آرامش آنها را از بين ببرد. در همين موقع با بالا گرفتن درگيري ميان آن دو، مرد معتاد با قمه و چاقويي كه همراه داشته، به زن صاحبخانه حمله كرده و او را مي‌كشد.
کد خبر: ۱۷۸۹۲۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹ 24 July 2011
|
4780 بازدید
جام جم: مرد معتادي كه 6 سال قبل 3 عضو يك خانواده را در كرمان كشته و پس از سرقت پول و طلاهاي زن صاحبخانه متواري شده بود، دستگير شد.

سرهنگ پوررضاقلي، رئيس پليس آگاهي استان كرمان از دستگيري عامل قتل 3 عضو يك خانواده كرماني خبر داد و گفت: رسيدگي به اين پرونده روز دهم آبان سال 84 در دستور كار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي قرار گرفت.

ماموران با اطلاع از وقوع يك جنايت هولناك در خيابان ميرزا آقاخان كرمان، عازم محل حادثه شدند و با ورود به محل، جسد زن صاحبخانه را درون حياط خانه و اجساد يك مرد جوان و پسري 12 ساله را در درون يكي از اتاق‌ها پيدا كردند. وي افزود: با هماهنگي قضايي اجساد به پزشكي قانوني منتقل و پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل شد. در بازرسي از خانه مقتولان مشخص شد پول و طلاهاي متعلق به زن جوان ـ يكي از مقتولان ـ سرقت شده است.

رئيس پليس آگاهي كرمان تصريح كرد: با تحقيق از همسايه‌ها هويت مقتولان مشخص و معلوم شد، يكي از آنها دايي خانواده و 2 نفر ديگر مادر و فرزند بوده‌اند. در حالي كه تحقيقات براي شناسايي هويت عامل اين جنايت هولناك ادامه داشت، كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند آنها با ضربه‌هاي چاقو و قمه كشته شده‌اند. پوررضاقلي افزود: در ادامه معلوم شد، مردي جوان روز حادثه در حوالي خانه مقتولان ديده شده است. ماموران با اطلاعات به دست آمده به چهره‌نگاري رايانه‌اي از اين مرد جوان پرداختند و او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت تا اين‌كه پليس اطلاعاتي به دست آورد كه نشان مي‌داد مرد فراري يك معتاد است و از روز حادثه به طرز مرموزي ناپديد شده و خانواده‌اش از وي بي‌خبرند.

وي اذعان كرد: پاتوق‌هاي احتمالي متهم فراري تحت نظر گرفته شد؛ اما ماموران موفق به يافتن وي نشدند تا اين‌كه بعد از گذشت 6 سال از وقوع حادثه، قاتل فراري كه گمان مي‌برد پرونده اين جنايت بسته شده است، به شهر كرمان بازگشت كه از سوي كارآگاهان جنايي پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس استان كرمان افزود: با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي بازجويي شد و اعتراف كرد معتاد بوده و براي خريد موادمخدر به خانه زن صاحبخانه رفته كه وي مي‌گفته شوهرش موادفروش بوده و نبايد به خانه‌اش بيايد و آرامش آنها را از بين ببرد. در همين موقع با بالا گرفتن درگيري ميان آن دو، مرد معتاد با قمه و چاقويي كه همراه داشته، به زن صاحبخانه حمله كرده و او را مي‌كشد.

وي خاطرنشان كرد: در ادامه تحقيقات مشخص شد عامل جنايت قصد فرار داشته كه پسر مقتول وارد حياط خانه مي‌شود. بنابراين مرد جاني، پسر نوجوان را كه تنها شاهد حادثه بود نيز با ضربه چاقو زخمي مي‌كند و هنگامي كه وي به درون اتاق خانه فرار مي‌كند تا دايي‌اش را بيدار كند، مرد معتاد قمه به دست وارد خانه شده و هردوي آنها را با وارد آوردن ضربه‌هاي متعدد به قتل مي‌رساند و بعد با سرقت پول و طلاهاي مقتول ـ زن صاحبخانه ـ از آن محل خارج و متواري مي‌شود و در اين مدت نيز به خارج از كشور رفته و به طور مخفيانه زندگي مي‌كرده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟