خودكشي يك متهم به قتل در زندان

متهم 5 بار در دادگاه حاضر شد اما هر بار به خاطر عدم حضور شاهدان حادثه و فوت يكي از اولياي دم محاكمه‌اي برگزار نشد.
کد خبر: ۱۷۹۴۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸ 26 July 2011
|
4480 بازدید
تهران امروز: يك متهم به قتل پس از 8 سال حبس به زندگي خود پايان داد.

روز 22 خرداد سال 82 ماموران پليس لواسان از فوت جواني به نام مجتبي در اثر يك درگيري باخبر شدند.

با تحقيقات كارآگاهان پليس مشخص شد مقتول به نام مجتبي طي يك نزاع جمعي بر اثر اصابت چوب به ناحيه سر به شدت زخمي شده و علت فوت وي نيز همين ضربه بوده است. همچنين مشخص شد فردي كه اين ضربه را زده جوان ديگري به نام علي اشرف بوده است.

يكي از شاكيان اين پرونده به نام حميد به كارآگاهان گفت: من و مقتول و چند نفر از دوستانم متوجه شديم عده‌اي در كنار باغ شخصي ما مواد مخدر مي‌فروشند. من و دوستانم رفتيم و به آنها گفتيم ديگر اين كار ا اينجا نكنند اما آنها قبول نكردند ودرگيري بين ما شروع شد.قاتل ابتدا با من درگير شد و پس از اينكه با چوب به سر من زد سراغ مجتبي رفته و او را هم با چوب زد.

با دستگيري علي اشرف وي به كارآگاهان گفت: در ابتداي حادثه من و حميد با هم درگير شديم اما وقتي او را با چوب زدم به سراغ مجتبي رفته و ضربه‌اي به سر وي زدم اما قبل از او دوستانم هم با چوب و سنگ به وي ضربه زده بودند.

متهم 5 بار در دادگاه حاضر شد اما هر بار به خاطر عدم حضور شاهدان حادثه و فوت يكي از اولياي دم محاكمه‌اي برگزار نشد. تا اينكه روز گذشته كه قرار بود محاكمه متهم برگزار شود از زندان خبر رسيد كه متهم در زندان دست به انتحار زده و به زندگي خود پايان داده است. به اين ترتيب محاكمه متهم براي هميشه منتفي شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟