مرگ چوپان 15 ساله با گلوله مرد کشاورز

آن شب من نگهبان بودم. صبح شده بود و می‌خواستم مزرعه را ترک کنم که دیدم یک گله گوسفند در حال ورود به زمین‌هایم است. رفتم تا اجازه ندهم که ناگهان 3 سگ به سمتم حمله کردند و پاچه شلوار و دستم را به دندان گرفتند. مرتب چوپان را صدا زدم اما خبری نشد...
کد خبر: ۱۷۹۴۴۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰ 26 July 2011
|
3933 بازدید
قدس: مرد کشاورز که ناخواسته با شلیک گلوله شکاری چوپانی را در جنوب پایتخت به قتل رسانده است با پای خود تسلیم پلیس شد.

در این جنایت که صبح روز یکشنبه دوم مردادماه جاري در حوالی شهرری رخ داد، پسر 15ساله‌ای به قتل رسید.

این مرد 44 ساله وقتی به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم رفت به ماموران گفت: «من و برادرم دامدار و کشاورز هستیم. در زمین زراعی و دامداری‌مان نوبتی به صورت یک شب در میان نگهبانی می‌دهیم چون دوبار گوسفندانمان را دزدیده‌اند».

وی افزود: آن شب من نگهبان بودم. صبح شده بود و می‌خواستم مزرعه را ترک کنم که دیدم یک گله گوسفند در حال ورود به زمین‌هایم است. رفتم تا اجازه ندهم که ناگهان 3 سگ به سمتم حمله کردند و پاچه شلوار و دستم را به دندان گرفتند. مرتب چوپان را صدا زدم اما خبری نشد ابتدا با لوله تفنگ به سرشان زدم و وقتی یک گلوله داخل اسلحه شکاری‌ام گذاشتم هنوز تصمیم به شلیک هوایی نگرفته بودم که گلوله شلیک شد.

چند ثانیه بعد صدای ناله پسری را شنیدم، بعد دیدم وی دستش را گرفته، رفتم نزدش و فهمید حمید نام دارد و چوپان یکی از دوستان دورم است. دستش را بستم اما ناگهان از هوش رفت و دیگر نفس نکشید و در کمال تعجب دیدم مرده است. برادرم من را به خانه برد، کمی آب خوردم و بعد به کلانتری آمدم تا تسلیم شوم.

بنابر این گزارش، با دستور قاضی فدوسی از دادگاه جزایی عمومی کهریزک، مرد کشاورز در بازداشت است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟