حمله مسلحانه سارقان به يك اتوبوس بين شهري

بامداد روز گذشته يک دستگاه اتوبوس مسافربري که از ايرانشهر عازم شهرستان چابهار بود در مسير توسط سارقان مسلح متوقف و مقداري از وجوه نقدي مسافران مورد سرقت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۱۱۴۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰ 03 August 2011
|
5497 بازدید
تهران امروز: سارقان مسلحي كه به يك اتوبوس بين شهري حمله و پول‌هاي نقد مردم را به سرقت برده بودند دستگير شدند.

سردار حميد فهيمي‌راد، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر گفت: بامداد روز گذشته يک دستگاه اتوبوس مسافربري که از ايرانشهر عازم شهرستان چابهار بود در مسير توسط سارقان مسلح متوقف و مقداري از وجوه نقدي مسافران مورد سرقت قرار گرفت.

وي افزود: به‌دنبال اين حادثه فرماندهي انتظامي شهرستان سرباز تحقيقات گسترده‌اي را به منظور شناسايي و دستگيري سارقان مسلح آغاز کرد.

فهيمي‌راد خاطرنشان كرد: پليس شهرستان سرباز با همکاري قرارگاه شهيد فولادي و اداره اطلاعات اين شهرستان در کمتر از 24 ساعت محل اختفاي سارقان را شناسايي و در يک عمليات مشترک و غافلگيرانه 5 نفر سارق مسلح که در اين حادثه شرکت داشتند را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: در اين عمليات بيش از 4 ميليون تومان وجوه که از مسافران سرقت شده بود به همراه تعداد 2 قبضه سلاح جنگي، دو قبضه چاقو و قمه، مقدار 22 کيلو و 446 گرم ترياک و هروئين و يک دستگاه خودرو که سارقان از آن براي سرقت استفاده کرده بودند، کشف و ضبط شد. به گفته فهيمي‌راد، تحقيقات از متهمان اين حادثه همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟