پرداخت غرامت به قاتل يك‌كودك!

مدتي بعد اين فرد به قتل كودك، از طريق خفگي به‌دليل بستن دهان او محكوم شد اما قاتل با طرح شكايتي مدعي شد كه در هنگام بازجويي با رفتاري غيرانساني از جانب پليس روبه ‌رو شده است.
کد خبر: ۱۸۱۷۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴ 06 August 2011
|
6269 بازدید
تهران امروز: دادگاهي در آلمان به قاتل يك كودك، بيش از 3 هزار يورو غرامت پرداخت كرده است.

در جريان تحقيق در يك پرونده كودك‌ربايي، پليس آلمان «مگنوس گوفگن» را تهديد كرده بود كه در صورت فاش نكردن محل پنهان كردن كودك با «دردي غيرقابل تصور» روبه‌رو مي‌شود. اين تهديد اكنون براي پليس آلمان دردسرساز شده است. بعد از شكايت قاتل از اين تهديد پليس، دادگاه ايالت هسن در آلمان حكم داده است كه «شأن انساني» آقاي گوفگن طي بازجويي پليس در جريان تحقيق درباره ناپديد شدن يك پسر ۱۱ ساله خدشه ‌دار شده است.

پليس در زمان دستگيري آقاي گوفگن در سال 2002، بر اين باور بود كه كودك ربوده شده

هنوز زنده است. پليس دليل اين اعتقاد خود را يك ميليون دلاري مي‌دانست كه پدر كودك به رباينده باج داده بود.

اما فرد متهم به ربودن كودك حاضر نبود محل پنهان كردن او را فاش كند. طي بازجويي، دو مامور پليس براي كشيدن حرف از زير زبان او، فرد تحت بازداشت را به تحمل «درد غيرقابل تصور» تهديد كردند.

مدتي بعد اين فرد به قتل كودك، از طريق خفگي به‌دليل بستن دهان او محكوم شد اما قاتل با طرح شكايتي مدعي شد كه در هنگام بازجويي با رفتاري غيرانساني از جانب پليس روبه ‌رو شده است.

يك سخنگوي اتحاديه پليس گفته است كه پذيرفتن اين حكم از نظر احساسي بسيار مشكل است.

او گفته است كه از بدرفتاري با متهمان دفاع نمي‌كند اما «اعضاي خانواده مقتول و همه شهروندان حق دارند كه انتظار داشته باشند پليس تمام تلاش خود را براي بازجويي از يك متهم به قتل انجام دهد تا دست كم قرباني در سريع‌ترين زمان ممكن پيدا شود.»

به هرحال آنچه اكنون در انتظار اين قاتل بي‌رحم است، 3 هزار يورويي است كه پليس بايد به او پرداخت كند. مگنوس گوفگن در سال 2002 «ياكوب فون متسلر» ۱۱ ساله را ربوده و او را به قتل رسانده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟