خبرنگاران جهادگران تمامی حوزه ها بوده و هستند

مرضیه جعفرزاده
کد خبر: ۱۸۲۱۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴ 07 August 2011
|
2503 بازدید
این روز که به یمن مجاهدت های شهید گرانقدر از تبار ایثارگران دفاع مقدس به ارزش رسیده و بهانه ایست برای درک ارزش ها، بر همه ما وظیفه ساز و مسئولیت سنگینی را بار می کنند.

بی تردید می بایست به عنوان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کشور از آنها همچون مشاوران دلسوز و افراد امین مردم یاد کنیم.

شناخت خبرنگاران مستلزم نگاه های عمیق و عالمانه است .

خبرنگاران مقامات را مسئولان، و عناوین را اختیارات، و سمت ها را ردیف های باز پرداخت مسلم مطالبات و توانایی ها را متن و کرسی ها را حاشیه و امکان خدمتگزاری بیشتر و فراتر ، تلقی و معنا می کنند.
خبرنگاران خود را مدعی العموم مطالبات مردم دانسته و موفقیتشان را در اغناء و جلب رضایت افکار عمومی بشمار می آورند.

خبرنگاران انوار روشنِ بود ها و با یسته های جامعه و ملت و یک کشورند و انتقاد های منطقی و اصولی را یکی از راهکارهای رسیدن به مطلوب متناسب با اهداف از پیش تعیین شده می دانند.
خبرنگاران برگردان تلاش ها و منادیان اخبار تمامی حوزه های سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اند که به کمک این نماد های آگاهی بخش می توانند در انتقال فرهنگ و سطح بیداری جامعه به بیرون مرزها بسان سفیران فرهنگی جامعه خود عمل کنند.

سوال و پرسش خبرنگاران از مسئولان صریحترین خواستگاه واقعی مردم است چرا که  اعتماد بیشتر مسئولین به خبرنگاران و رفع هر گونه مقاومت ممکن و فرار از پاسخگویی به آنها هم در انعکاس فعالیت ها و هم برای رفع چالش های احتمالی برای رسیدن به اهداف تعیین شده نظام در سطح کلان موثر خواهد بود.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات