ناصر سوزوکی؛قاتل مأمور آگاهی دستگیر شد

پس از وقوع حادثه، تیم ویژه ای به سرپرستی خودم تشکیل و اقدام به ردیابی و شناسایی محل اختفای متهم کردیم. مأموران در کمتر از پنج ساعت، موفق شدند، پناهگاه عامل شهادت مأمور پلیس آگاهی را در محدوده سه راه آذری شناسایی و در کمتر از 48 ساعت در یک عملیات ویژه او را دستگیر کنند.
کد خبر: ۱۸۴۳۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹ 17 August 2011
|
25348 بازدید
سرویس اجتماعی ـ عامل قتل ناجوانمردانه مأمور آگاهی، که چند روز پیش توسط سارقین مسلح به شهادت رسیده بود، با اقدام مأموران آگاهی تهران، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، رئیس پلیس آگاهی تهران در این زمینه گفت: ناصر سوزوکی، عامل شهادت افسر پلیس آگاهی در یک عملیات ویژه و در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، صبح چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر افسر شهید پلیس آگاهی اظهار داشت: شهید رجب پور، مأمور باغیرت و وظیفه شناس بود و تا پای جان برای انجام وظیفه ایستادگی کرد. این حادثه به خاطر شقاوت قاتل روی داد.

وی درباره نحوه دستگیری قاتل گفت: پس از وقوع حادثه، تیم ویژه ای به سرپرستی خودم تشکیل و اقدام به ردیابی و شناسایی محل اختفای متهم کردیم. مأموران در کمتر از پنج ساعت، موفق شدند مخفیگاه عامل شهادت مأمور پلیس آگاهی را در محدوده سه راه آذری شناسایی و در کمتر از 48 ساعت در یک عملیات ویژه او را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به همکاری دستگاه قضایی در این پرونده تصریح کرد: از همان آغاز وقوع حادثه، همکاران قضایی اعلام آمادگی و احکام قضایی را بموقع صادر کرده و در اختیار مأموران گذاردند. آنها قول دادند این پرونده در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

سرهنگ محمدیان، ناصر الف، معروف به ناصر سوزوکی را عامل شهادت افسر پلیس آگاهی معرفی کرد و گفت: این فرد مرتکب جرایم خشن از جمله سرقت مسلحانه و آزار و اذیت کودکان شده و این در حالی است که وی تحت تعقیب مأموران پایگاه شانزدهم پلیس آگاهی بود.

وی با اشاره به رشادت مأمور پلیس در جلوگیری از فرار متهمان به تشریح حادثه پرداخت و افزود: عصر یکشنبه گذشته، هنگامی که مأمور وظیفه شناس در حال انتقال متهم به پایگاه پلیس بود، وی به سمت راننده تاکسی و مأمور حمله‌ور می شود. عامل شهادت وقتی مقاومت مأمور پلیس را می‌بیند، با او درگیر شده و استوار یکم رجب پور را به شهادت می رساند.

سرهنگ محمدیان، حال راننده تاکسی را مساعد اعلام کرد و افزود: پس از انجام اقدامات درمانی، وضعیت راننده تاکسی رو به بهبود است. البته مأمور پلیس نیز می توانست همانند راننده پیاده شود، ولی به دلیل وظیفه شناسی، جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی تهران به عملیات ویژه پلیس برای دستگیری ناصر سوزوکی اشاره کرد و افزود: هنگامی که متهم خود را در محاصره پلیس دید، با قمه و خنجر به سمت مأموران حمله ور شد؛ اما با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، هیچ آسیبی به مأموران نرسید.

وی در پایان با اشاره به آموزش مستمر نیروهای پلیس برای مقابله با مجرمان تأکید کرد: مجرمانی که توسط پلیس آگاهی دستگیر می شوند، خطرناک هستند و هر لحظه به دنبال فرصتی برای رهایی از دست مأموران هستند. مأموران نیز باید دقت لازم را هنگام بدرقه متهمان داشته باشند تا غافلگیر نشوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟