انتقام خونین از پدر

پسر جوان سپس به آشپزخانه رفت و با برداشتن کارد آشپزخانه دوباره به پذيرايي آمد و با آن چند ضربه به نقاط مختلف بدن پدرش زد و پس از اين که مطمئن شد پدرش جان باخته، در کنار جسد او نشست و اعضاي خانواده مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند.
کد خبر: ۱۸۴۵۰۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲ 18 August 2011
|
4876 بازدید
فرمانده انتظامي مشهد درباره گفت: طبق بررسي هاي انجام شده مرد ۴۳ساله اي با همسرش اختلاف داشت و داراي پرونده طلاق در دادگاه بودند. وي افزود: همسر اين مرد که از حدود ۲ماه قبل قهرکرده بود يک هفته قبل به منزلش بازگشت اما در دقايق اوليه بامداد روز چهارشنبه دوباره مشاجره آنان به دليل اختلافات قبلي آغاز شد.

سرهنگ پاسدار احد کريمي گفت: مرد ۴۳ساله که عصباني شده بود پس از کتک کاري همسرش به اتاق پسر ۱۸ساله اش رفت و او را نيز کتک زد پس از اين حادثه اعضاي خانواده خوابيدند اما حدود ساعت ۴ بامداد پسر جوان اين خانواده که از اقدام پدرش عصباني شده بود از رختخواب بلند شد و به سمت پدرش که در پذيرايي خوابيده بود رفت او ميله بارفيکس را برداشت و ناگهان چندين ضربه به سر پدرش که خواب بود فرود آورد در اين هنگام مادرش که از خواب بيدار شده بود قصد دخالت داشت اما پسر جوان او را تهديد کرد که کاري نداشته باشد و به اتفاق خواهرش به داخل اتاق بروند.

وي اضافه کرد: پسر جوان سپس به آشپزخانه رفت و با برداشتن کارد آشپزخانه دوباره به پذيرايي آمد و با آن چند ضربه به نقاط مختلف بدن پدرش زد و پس از اين که مطمئن شد پدرش جان باخته، در کنار جسد او نشست و اعضاي خانواده مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دادند.

پس از اين ماجرا به دستور سرهنگ خراساني (رئيس کلانتري قاسم آباد) بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل حادثه واقع در بولوار اديب عزيمت و پسر ۱۸ساله را که هنوز بالاي سر جسد پدرش ايستاده بود دستگيرکردند. آنان سپس مراتب را به قاضي صفائيان اطلاع دادند که با حضور مقام قضايي در محل جنايت، بررسي هاي قضايي در اين باره ادامه يافت.

به دستور قاضي ويژه قتل عمد جسد مقتول به پزشکي قانوني حمل شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟