کلاهبرداری رستوراندار تهرانی از تاجر برنج

وقتی به تهران آمدم و سر قرار در این بیمارستان حاضر شدم خریدار یکی از دوستانش که شریک هم بودند را سراغم فرستاد. وی با چربزبانی چک را از من گرفت و اجازه خواست بیرون رفته، پول و رسید را بیاورد، من پشت میز منتظر بودم که ناگهان متوجه شدم اثری از او نیست، همه‌جا را دنبالش گشتم و فهمیدم وی فرار کرده است.
کد خبر: ۱۸۶۳۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶ 27 August 2011
|
4363 بازدید
وطن امروز: یک تاجر برنج در دام کلاهبرداری میلیونی رستوراندار تهرانی گرفتار شد.

وقتی چک برگشتی در اختیار خریدار محموله برنج قرار گرفت تا پول نقد پرداخت شود وی به بهانه‌ای از محل قرار خارج شد و پا به فرار گذاشت.ساعت 15:30 روز 24 مردادماه سال‌جاری به پلیس 110 اطلاع داده شد یک کلاهبرداری 10 میلیونی در یکی از بیمارستان‌های تهران رخ داده است. دقایقی بعد تیمی از تجسس کلانتری 148 انقلاب خود را به بیمارستان رساندند و در برابر مردی به نام «حسین سعادتمند» قرار گرفتند که چهره‌ای غمزده داشت.

این مرد که مسافر لنگرود بود به ماموران گفت: یک محموله برنج 10 میلیونی به رستوراندار این بیمارستان فروخته و چک گرفته بودم، وقتی به موعد چک رسیدم و آن را به بانک بردم، دیدم حساب خالی است، در تماس با خریدار، وی خواست به تهران آمده 5 میلیون تومان پول نقد و 5 میلیون تومان رسید بیمارستانی بدهد.

وی افزود: وقتی به تهران آمدم و سر قرار در این بیمارستان حاضر شدم خریدار یکی از دوستانش که شریک هم بودند را سراغم فرستاد. وی با چربزبانی چک را از من گرفت و اجازه خواست بیرون رفته، پول و رسید را بیاورد، من پشت میز منتظر بودم که ناگهان متوجه شدم اثری از او نیست، همه‌جا را دنبالش گشتم و فهمیدم وی فرار کرده است.

پس از بررسی‌های میدانی پلیس در بیمارستان، فروشنده برنج در دادسرای ناحیه 6 تهران نیز به طرح شکایت پرداخت و این در حالی بود که تحقیقات نشان داد چک 10 میلیونی همان روز به بانک برده شده و با وصول پول از حالت برگشتی خارج شده است.این شاخه تحقیقی مشخص کرد رستوراندار تهرانی و شریکش با طرح نقشه ماهرانه‌ای تاجر برنج را فریب داده و توانسته‌اند با وصول این چک شرایطی فراهم کنند که در صورت احضار به دادگاه خود را بی‌گناه نشان داده و واقعیت را کتمان کنند.

تجسس‌ها در این باره ادامه دارد تا پرده از تبهکاری مرد رستوراندار و شریکش برداشته شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟