دزدی‌های مرد چپ‌دست از زنان

چند سالی است که به دلیل سابقه‌دار بودن بیکار شده‌ام و چاره‌ای جز دزدی ندارم و به همین دلیل با موتوسیکلتی که در اختیار داشتم به تنهایی در خیابان‌های شمال تهران گشتزنی می‌کردم و در صورت مشاهده زنانی که در دستشان کیف بود در یک چشم به هم زدن، کیف را می‌قاپیدم.
کد خبر: ۱۸۶۹۱۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷ 29 August 2011
|
4135 بازدید
قدس: دزد چپ‌دست به تنهایی سوار بر موتوسیکلت به زنان حمله می‌کرد تا کیف‌هایشان را سرقت کند.

این تبهکار وقتی در آخرین کیف‌قاپی به زمین خورد در بین محاصره‌کنندگان ادعا کرد قصد دزدی نداشته و تصادف کرده است.

عصر 12 مردادماه سال جاری ماجرای دستگیری جوان کیف‌قاپ در خیابان یخچال حوالی شریعتی به پلیس 110 مخابره شد و اکیپی از ماموران کلانتری 124 قلهک بی‌درنگ خود را به محل حادثه رساندند و دیدند جوانی با شلواری کثیف و پاره شده ادعا می‌کند که با یک زن تصادف کرده و همه تصور می‌کنند قصد دزدی داشته است.

محمد 39 ساله به ماموران گفت: من در حال عبور از خیابان بودم که تلفن همراهم زنگ خورد و می‌خواستم تلفن را از جیبم دربیاورم که حواسم پرت شد و نفهمیدم که چطور با این زن تصادف کردم، وقتی به زمین خوردم زن جوان داد می‌کشید و می‌گفت دزد، به خدا من دزد نیستم و هیچ سابقه‌ای هم ندارم.

با رسیدگی تخصصی ‌پایگاه سوم پلیس آگاهی، مشخص شد محمد 4 بار به خاطر سرقت و کیف‌قاپی زندانی شده است و این در حالی بود که محمد باز خود را بی‌گناه می‌دانست و قبول نداشت که می‌خواست کیف‌قاپی کند. همین اصرار بر بی‌گناهی کارآگاهان را بر آن داشت تا به تجسس‌های ویژه‌ای دست بزنند.

بدین ترتیب با کنترل همه کیف‌قاپی‌های شمال تهران بویژه خیابان شریعتی سرنخی از دزدی‌های محمد به دست آمد و تصاویر دوربین‌های مداربسته شرکت‌ها و بانک‌ها نشان می‌داد این پسر چپ‌دست یک کیف‌قاپ تک‌رو است که تنها به کمین زنان می‌نشیند.

محمد ‌چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به کارآگاهان گفت: چند سالی است که به دلیل سابقه‌دار بودن بیکار شده‌ام و چاره‌ای جز دزدی ندارم و به همین دلیل با موتوسیکلتی که در اختیار داشتم به تنهایی در خیابان‌های شمال تهران گشتزنی می‌کردم و در صورت مشاهده زنانی که در دستشان کیف بود در یک چشم به هم زدن، کیف را می‌قاپیدم.

بنابراین گزارش، محمد در مراحل ابتدایی تحقیقات به 25 کیف‌قاپی اعتراف کرده و کارآگاهان از زنانی که در شمال تهران بدین صورت مورد کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند خواستند برای شناسایی به پایگاه سوم مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟