دروغ‌پردازی مصلحتی «آل خلیفه» علیه «آل خلیفه»!

این منبع بحرینی در ادامه افزود: رژیم آل خلیفه که می‌بینید رژیم‌های عربی تونس، مصر، یمن و لیبی، یکی پس از دیگری سقوط کردند، به شدت نگران است که در آینده‌ای نزدیک، نوبت بحرین برسد؛ بنابراین، هر روز با ابتکاری جدید تلاش می‌کند اقدامی علیه انقلابیون انجام دهد...
کد خبر: ۱۸۷۲۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳ 30 August 2011
|
11421 بازدید
رژیم دیکتاتوری در بحرین با هدف جوسازی و برداشت رسانه‌ای علیه انقلابیون این کشور، به دروغ پردازی علیه خود می‌پردازد.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، اخبار رسیده از منامه، پایتخت بحرین حاکی از آن است که رژیم آل خلیفه با هدف تحریف افکار عمومی، علیه خود دروغ‌پردازی کرده و سپس با تکذیب آن خبر تلاش می‌کند از آن علیه انقلابیون استفاده کند.

در همین راستا، روز گذشته، برخی رسانه‌های بحرینی در خبری مدعی شدند که شاهزاده «خليفه بن سلمان آل خليفه»، نخست وزیر بحرین استعفا داده، اما ساعاتی بعد مشخص شد که خبر دروغ بوده و بدین ترتیب، رسانه‌های مدافع رژیم آل خلیفه، انقلابیون را به باد انتقاد گرفته و آنان را به دروغ‌پردازی متهم کردند، در حالی که رصد اخبار و بررسی دقیق مطبوعات بحرینی نشان می‌دهد که سرچشمه این دروغ، خود رژیم بوده تا بتواند انقلابیون را «دروغگو» بنامد.

در همین حال، صبح امروز نیز برخی سایت‌ها و رسانه‌های بحرینی، خبر مرگ شاهزاده «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» را منتشر کرده و مدعی شدند که نیمه شب گذشته مرده است.

مقامات رسمی‌ بحرینی تاکنون این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند، ولی در تماس خبرنگار «تابناک» با یک منبع آگاه در بحرین، وی خبر مرگ نخست وزیر این کشور را تکذیب کرد و گفت: منشأ این خبر نیز مانند خبر استعفای او بوده و هدف از انتشار آن، جوسازی علیه انقلابیون است.

این منبع بحرینی در ادامه افزود: رژیم آل خلیفه که می‌بینید رژیم‌های عربی تونس، مصر، یمن و لیبی، یکی پس از دیگری سقوط کردند، به شدت نگران است که در آینده ای نزدیک نوبت بحرین برسد؛ بنابراین، هر روز با ابتکاری جدید تلاش می‌کند، اقدامی‌ علیه انقلابیون انجام دهد. دروغ‌پردازی و آلوده کردن فضای رسانه‌ای نیز جدیدترین راهکار آل خلیفه است، ولی این راهکار نیز مانند اقدامات پیشین به بن بست خواهد رسید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات