مرگ دختر جوان هنگام فرار از پارتي شبانه

در اين عمليات 4 پسر و 4 دختر جوان دستگير شدند و متاسفانه يكي از خانم‌هاي جوان كه به محض اطلاع از حضور پليس در محل، با حالتي غيرطبيعي قصد فرار داشت، از بالكن طبقه ششم ساختمان به پايين سقوط كرد
کد خبر: ۱۹۲۵۴۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲ 25 September 2011
|
6519 بازدید
جام جم: رئيس پليس امنيت عمومي استان خراسان رضوي از مرگ دخترجواني هنگام فرار در پارتي شبانه و سقوط از طبقه ششم آپارتماني در مشهد خبر داد.

سرهنگ ناصر نجاريان در تشريح اين حادثه گفت: تعدادي از شهروندان ساكن در يكي از مجتمع‌هاي بزرگ مسكوني در محدوده بلوار هاشميه مشهد از چندي قبل از رفت و آمد افراد مشكوك به يك واحد آپارتماني و برگزاري مجالس پارتي كه با سر و صداهاي زيادي همراه بود، شكايت كردند.

وي افزود: تيم‌هاي عمليات ويژه پليس امنيت عمومي در پيگيري اين پرونده محل را تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته كه تعدادي دختر و پسر جوان در اين آپارتمان اقدام به برگزاري پارتي شبانه كرده بودند با هماهنگي مقام قضايي، محل را مورد بازرسي قرار دادند.

وي اضافه كرد: در اين عمليات 4 پسر و 4 دختر جوان دستگير شدند و متاسفانه يكي از خانم‌هاي جوان كه به محض اطلاع از حضور پليس در محل، با حالتي غيرطبيعي قصد فرار داشت، از بالكن طبقه ششم ساختمان به پايين سقوط كرد.رئيس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي گفت: در اين حادثه زن جوان كه از ناحيه سر بشدت صدمه ديده بود در دم جان باخت.

وي بيان كرد: متهم اصلي پرونده و2 متهم ديگر كه از محل متواري شده بودند نيز دستگير شده‌اند و به دستور مقام قضايي، جسد به پزشكي قانوني انتقال يافته است.

سرهنگ نجاريان خاطرنشان كرد: در بازرسي از آپارتمان كه محل برگزاري مهماني بود، مقاديري مشروبات الكلي، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منكراتي كشف شد، اين در حالي است كه متهمان مقداري از مشروبات الكلي را قبل از ورود پليس به محل از پنجره آپارتمان بيرون انداخته بودند. رئيس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي گفت: متاسفانه اين افراد بر اثر استفاده از مشروبات الكلي كنترلي بر رفتار و حركات خود نداشتند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان خراسان رضوي تصريح كرد: با دستور قضايي تحقيقات پليسي از متهمان دستگير شده ادامه دارد تا زواياي پنهان اين حادثه روشن شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟