كارگر آتش افروز دستگير شد

آن شب وقتي مهدي به مغازه‌ام آمد، در ارتباط با مزاحمت‌ها با او درگير شده و مجبور به اخراجش شدم. پس از 20 دقيقه مهدي بار ديگر به مغازه بازگشت و شيشه‌ها را شكست و با تهديد مي‌خواست تا از مغازه بيرون بيايم.
کد خبر: ۱۹۲۵۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 25 September 2011
|
3451 بازدید
جام جم: كارگر اخراجي كه به قصد انتقام از كارفرمايش مغازه او را آتش زده بود و مرد مغازه‌دار را در آتش‌سوزي عمدي به قتل رسانده بود، دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده شامگاه دهم شهريور امسال با شكايت مردي مبني بر حريق در مغازه ساندويچي برادرش و سوختگي وي از سوي يك پيك‌موتوري در ميدان پونك در دستور كار ماموران اداره 16 پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

در پي اين شكايت ماموران براي بررسي علت حادثه در بيمارستان حضور يافتند و با تحقيق از مسوولان آنجا متوجه شدند مرد مغازه‌دار 80 درصد دچار سوختگي شده و كارگر وي نيز به صورت سطحي آسيب ديده است.در تحقيق از كارگر مغازه معلوم شد مرد جواني به نام مهدي كه در پيك موتوري فعاليت مي‌كند و با آنها همكاري داشته است، مغازه را به آتش كشيده و او و كارفرمايش را مصدوم كرده است.

ردپاي كارگر اخراجي در حادثه حريق

صاحب مغازه در اظهاراتش به پليس گفت: مهدي از چندي پيش به عنوان پيك ‌موتوري با من كار مي‌كرد و براي مشتري‌ها ساندويچ مي‌برد. در اين مدت برخي از مشتريان كه خانم بودند در تماس با مغازه عنوان مي‌كردند كه مهدي براي آنها ايجاد مزاحمت مي‌كند و از من مي‌خواستند سفارش آنها توسط مهدي ارسال نشود.وي اضافه كرد: با افزايش اين تماس از مهدي خواستم تا رفتارش را تغيير دهد و در غير اين صورت اخراج مي‌شود، اما توجهي به حرف‌هايم نداشت و همچنان براي مشتريان ايجاد مزاحمت مي‌كرد.

صاحب مغازه با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب وقتي مهدي به مغازه‌ام آمد، در ارتباط با مزاحمت‌ها با او درگير شده و مجبور به اخراجش شدم. پس از 20 دقيقه مهدي بار ديگر به مغازه بازگشت و شيشه‌ها را شكست و با تهديد مي‌خواست تا از مغازه بيرون بيايم.

شاكي اضافه كرد: در همين موقع كارگر اخراجي، با يك گالن بنزين وارد مغازه‌ام شد و محل را به آتش كشيد كه با كمك همسايه‌ها من و كارگر مغازه به بيمارستان انتقال يافتيم.به اين ترتيب، مهدي به عنوان عامل حادثه تحت تعقيب پليس قرار گرفت و جستجوها براي دستگيري او آغاز شد.

مرگ كارفرما در بيمارستان

در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، روز 19 شهريور برادر مرد مغازه‌دار با حضور در پليس آگاهي بيان كرد، برادرش شب گذشته به دليل شدت سوختگي جان باخته است.

با اطلاع از مرگ مرد 29 ساله، پرونده‌اي در شعبه پنجم بازپرسي دادسراي جنايي تهران تشكيل شد و در اختيار اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت و به اين ترتيب روند رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله جديدي شد. جستجوها ادامه داشت تا اين كه چند روز پيش ماموران متوجه شدند متهم فراري در غرب تهران ديده شده است.

بنابراين كارآگاهان جنايي به محل فوق اعزام شدند و با هماهنگي قضايي، ماموران كلانتري 140 باغ‌فيض عامل جنايت را دستگير كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟