جيغ زنانه، مدركي عليه يك متهم به قتل

اين شاهد اظهار كرد به گمان اينكه يك اختلاف زناشويي ساده اتفاق افتاده روي موضوع حساسيتي به خرج نداده و از آنجا رفته است.
کد خبر: ۱۹۳۹۲۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷ 01 October 2011
|
7796 بازدید
تهران امروز: شهادت يك عابر مبني برشنيدن صداي زني كه از وحشت مرگ جيغ مي زد ادله قاضي عليه شوهر وي را تكميل و وي را روانه دادگاه كيفري استان فارس ساخت.

17 آذر ماه سال 87 جسد كاملا سوخته و مچاله شده شخصي ناشناس در جاده اي روستايي در استان فارس كشف شد. با اطلاع دادن يكي از اهالي كه اين جسد را پيدا كرده بود پليس در محل حاضر شده و تحقيقات خود را آغاز كرد.

دور جسد مقدار زيادي هيزم و خاشاك وجود داشت كه بيانگر سوزانده شدن جسد با آنها بود.ماموران تجسس پليس آگاهي با بررسي اطراف جسد رد لاستيك هاي يك خودرو را پيدا كردند كه بيانگر اين بود كه مقتول توسط فرد يا افرادي در محلي ديگر كشته و سپس به اين نقطه آورده شده و به آتش كشيده شده است.

كارآگاهان با انتقال جسد به پزشكي قانوني به بررسي هويت جسد پرداختند اما شدت سوختگي به حدي بود كه امكان بازسازي چهره وي وجود نداشت.به همين جهت كارآگاهان براي مشخص شدن هويت جسد فهرست زن هايي را كه طي چند روز اخير ناپديد شده بودند بررسي كرده و از تعدادي از خانواده هاي اين افراد درخواست كرد براي شناسايي احتمالي عزيزان‌شان در پزشكي قانوني حاضر شوند.

سرانجام يكي از خانواده ها هويت مقتول به نام سارا را مورد شناسايي قرار داد. پدراين زن به كارآگاهان گفت: ديروزمهرداد دامادام با من تماس گرفته و گفت سارا به خانه دايي اش رفته و ديگر بازنگشته است. وقتي من با برادرزنم تماس گرفتم وي گفت سارا اصلا امروز مراجعه اي به منزل وي نداشته است. من به مهرداد خيلي مشكوكم. او با سارا اختلاف داشت و من بعيد نمي دانم او بلايي سر سارا آورده باشد.

كارآگاهان به سرعت مهرداد را بازداشت و وي را تحت بازجويي قرار دادند. مهرداد ابتدا مدعي شد حتي نمي تواند حدس بزند چه كسي اين بلا را سر همسرش آورده است اما طي روزهاي بعد گفت سارا دست به انتحار زده است. مهرداد گفت: من سال 85 با عشق و علاقه با سارا ازدواج كردم اما پس از مدتي بين ما اختلاف پيش آمد و دوران خوشي مان تمام شد. روز حادثه وقتي به خانه آمدم ديدم سارا به دلايلي نامعلوم خودش را كشته است.

براي اينكه گناه مرگ وي گردن وي نيفتد جسد او را به بيابان برده و به‌ آتش كشيدم. اما اين حرف هاي مهرداد با‌آنچه كه روز حادثه به پدر همسرش گفته بود تطبيق نداشت براي همين كارآگاهان تحقيقات خود را ادامه دادند تا اينكه موفق به پيدا كردن شاهدي عليه متهم شدند. آنها فردي را پيدا كردند كه مي گفت روز حادثه وقتي از نزديكي خانه متهم مي گذشته است صداي جيغ زني را شنيده كه با التماس از مردي مي خواسته از كشتن او صرف نظر كند. اين شاهد اظهار كرد به گمان اينكه يك اختلاف زناشويي ساده اتفاق افتاده روي موضوع حساسيتي به خرج نداده و از آنجا رفته است.

با اين اطلاعات قاضي پرونده براي مهرداد قرار مجرميت صادر و وي را روانه زندان كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟