حمله زورگيران خطرناك به یک پيرزن

زني 59 ساله با سر و صورت خون آلود به پليس آگاهي شهرستان سبزوار مراجعه کرد و اظهار داشت: دو نفر با تهديد چاقو و ضرب و جرح، تمام طلاها و النگوهاي دستم را سرقت کردند و متواري شدند.
کد خبر: ۱۹۴۸۳۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳ 05 October 2011
|
4404 بازدید
تهران امروز: دو زورگير خطرناك كه با تهديد چاقو و ضرب و جرح‌زني 59 ساله طلاهاي او را به سرقت برده بودند، در يك عمليات غافلگيرانه پليس آگاهي سبزوار خراسان رضوي دستگير شدند.

سرهنگ آزادواري در رابطه با اين خبر گفت: زني 59 ساله با سر و صورت خون آلود به پليس آگاهي شهرستان سبزوار مراجعه کرد و اظهار داشت: دو نفر با تهديد چاقو و ضرب و جرح، تمام طلاها و النگوهاي دستم را سرقت کردند و متواري شدند.

وي افزود: باتوجه به حساسيت موضوع، بلافاصله تيم‌هاي اطلاعات و عمليات دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي سبزوار وارد عمل شدند و جست‌وجوي خود را براي دستگيري اين متهمان آغاز كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار تصريح كرد: ماموران با استفاده از اظهارات شاكي و تحقيقات محلي سرنخ‌هايي را از محل اختفاي سارقان به دست آوردند و در عملياتي غافلگيرانه با هماهنگي مقام قضايي دو متهم را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: متهمان كه در ابتدا منكر هرگونه سرقتي بودند، در مواجهه با شاكي و شناسايي آنان توسط وي، به سرقت و زورگيري از زن 59 ساله اعتراف كردند.

سرهنگ آزادواري در پايان يادآور شد، پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل و متهمان به مقام قضايي معرفي شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟