ماجرای نجات معجزه آسای 4 سرنشین پراید

يک تريلي حامل آهن و يک خودروي پرايد در يک مسير در حال حرکت به مشهد بودند که گويا بر اثر ترمز تريلي، قسمت بار آن منحرف شده و اين انحراف موجب گرديده که آهن ها بر روي خودروي پرايدي که در حال حرکت بود سقوط کند.
کد خبر: ۱۹۵۶۱۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۱ 09 October 2011
|
4955 بازدید
خراسان: بر اثر ريزش آهن هاي بار يک تريلي بر روي خودروي پرايد اين خودروي سواري مچاله شد اما ۴ سرنشين آن به طور معجزه آسايي جان سالم به در بردند.

اين حادثه ساعت ۱۷ روز گذشته در کيلومتر ۵ جاده قوچان - مشهد و هنگامي رخ داد که يک تريلي حامل آهن و يک خودروي پرايد در يک مسير در حال حرکت به مشهد بودند که گويا بر اثر ترمز تريلي، قسمت بار آن منحرف شده و اين انحراف موجب گرديده که آهن ها بر روي خودروي پرايدي که در حال حرکت بود سقوط کند.

پس از اين حادثه نيز تريلي به سمت چپ منحرف شده و با چند دستگاه خودروي پرايد پارک شده در پارکينگ شرکت شهد ايران برخورد کرده است.

بر اثر اين برخورد طبق گزارشات اوليه آتش نشاني ۳ خودروي پارک شده بين ۳۰ تا ۶۰ درصد آسيب ديدند. از طرف ديگر بر اثر سقوط آهن ها بر روي خودروي پرايد نيز، اين خودرو مچاله شده و ۴ سرنشين آن دچار جراحات اندکي شدند،

اين گزارش حاکي است ۲ نفر از مجروحان همان ثانيه هاي اول از خودرو بيرون آمدند ولي ۲ تن ديگر در خودرو گير افتاده بودند که شهروندان به منظور نجات آن ها از آتش نشاني استمداد طلبيدند اما تا زمان حضور امدادگران آتش نشاني اين دو تن نيز توسط رهگذران و شهروندان از داخل پرايد به بيرون انتقال داده شدند.

ادامه گزارش حاکي است که به منظور جلوگيري از وقوع هرگونه آتش سوزي يک دستگاه خودروي اطفاء حريق از ايستگاه ۳۰ آتش نشاني مشهد به محل حادثه اعزام شد. همچنين گفته مي شود که بلافاصله پس از وقوع اين حادثه ترافيک سنگيني در محور مذکور حکم فرما شده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟