هجوم پليس به خانه موتوردزدها

در پي كسب چندين مورد گزارشات مردمي و تماس‌هاي مكرر آنها با 110 مبني بر اينكه منزل مخروبه‌اي كه متعلق به فردي به نام «ايرج» است محلي براي رفت‌وآمد افراد معتاد و معلوم‌الحال شده است،ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.
کد خبر: ۱۹۵۸۸۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱ 10 October 2011
|
4069 بازدید
تهران امروز: سركلانتر هشتم پليس پايتخت از متلاشي شدن يك باند سرقت موتورسيكلت در جنوب پايتخت خبر داد.

عزت‌الله عزتي گفت: در پي كسب چندين مورد گزارشات مردمي و تماس‌هاي مكرر آنها با 110 مبني بر اينكه منزل مخروبه‌اي كه متعلق به فردي به نام «ايرج» است محلي براي رفت‌وآمد افراد معتاد و معلوم‌الحال شده است،ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه صاحب آن خانه‌داراي سوابق عديده كيفري، سرقت و مواد مخدر بود، افزود: در راستاي انجام يكسري كنترل‌هاي نامحسوس توسط پليس مشخص شد افراد مختلف و متعددي با انواع موتورسيكلت‌ها به آن محل تردد مي‌كنند و در اين ارتباط دو سرنشين سوار بر دو موتورسيكلت هوندا سرقتي به طرز ماهرانه‌اي در قسمت عقب‌نشيني كوچه خارج از ديد عموم مردم پارك شده و براي محافظت از خانه كشيك مي‌دهند.

وي ادامه داد: در اين ارتباط طي يك عمليات ضربتي چهار سارق موتورسيكلت به نام‌هاي «اكبر، محسن، نويد و اصغر» با كسب مجوز قضايي به طور ضربتي دستگير و به كلانتري انتقال داده شدند.

عزتي عنوان كرد: متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده ضمن اقرار به جرايم خود گفتند سارق اصلي و تحويل‌دهنده موتورها، فردي به‌نام «فرشيد» است كه با راهنمايي افراد دستگير شده متهم اصلي دستگير شد.

سركلانتر هشتم پليس پايتخت در خاتمه از تحويل متهمان به مراجع قضايي خبر داد و گفت: تلاش براي دستگيري ساير متهمان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟