رضايي: سپاه هیچ دخالتی در سوریه ندارد

کد خبر: ۲۶۳۷۱۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴ 07 August 2012
|
7790 بازدید
دبير مجمع تشخيص مصلح نظام در واكنش به برخي اظهارنظرها درباره حضور سپاه در سوريه، گفت: سپاه هيچ دخالتي در مسائل سوريه ندارد.

محسن رضايي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: دشمنان به دليل اينكه دچار شكست‌هاي پي‌درپي شده‌اند و نتوانستند به اهداف خود دست يابند، اين تهمت‌ها را عليه سپاه مطرح مي‌كنند ولي سپاه هيچ دخالتي در مسائل سوريه ندارد و اگر دخالت داشت، به طور صريح اعلام مي‌كرد.

وي اضافه كرد: دخالت آشكار برخي كشورها در مساله سوريه كه كشوري مستقل و عضو جامعه جهاني محسوب مي‌شود، زير پا گذاشتن قواعد بين‌المللي، هرج‌و‌مرج و وحشي‌گري در روابط بين‌المللي است و اگر اين مساله تبديل به يك شيوه شود، در صلح و امنيت جهاني خدشه وارد مي‌كند.

دبير مجمع تشخيص مصلح نظام درباره آينده سوريه و احتمال حضور نظامي برخي كشورها در آن كشور نيز گفت: هم‌اكنون نيز به صورت آشكار در مسائل سوريه دخالت مي‌شود و احتمال حمله نظامي نيز به اين كشور نيز وجود دارد. گويا برخي كشورها مصمم شده‌اند به تجاوزگري‌هاي خود در سوريه ادامه دهند اما بايد منتظر حوادث آينده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟