استعفای لاریجانی ربطی به کاندیداتوری ندارد

کد خبر: ۳۲۷
|
۲۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۲ 20 October 2007
|
3780 بازدید
استعفای دکتر لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی هیچ ارتباطی به انتخابات مجلس هشتم ندارد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری مهر ، ضمن تکذیب ادعاهای برخی سایتهای خبری مبنی بر استعفای دکتر لاریجانی برای کاندیداتوری هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر لاریجانی برای بیان علل استعفای خود نیاز به سخنگو ندارد. ضمن اینکه کارنامه ، سوابق و مسوولیتهای خطیر و موفق ایشان ثابت می کند که ادعای استعفا از مسوولیتهای خطیر به خاطر مسوولیتهای کوچکتر از سوی ایشان ، اقدامی ناشیانه است . همچنین حتی اگر دبیر شورای عالی امنیت ملی قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را داشتند، این مساله نیازمند استعفا از مسوولیت فوق نبود.

به عقیده وی  "آقای لاریجانی بیش و پیش از اینکه برای نامزدی مجلس مورد توجه گروههای اصولگرا باشد، هم در رایزنی هایانجام شده با ایشان و هم به صورت شخصی تلاشهای زیادی را برای همگرایی گروهها و تشکل های اصولگرا برای وحدت در جریان انتخابات مجلس هشتم انجام داده است."

وی در خصوص اظهارات برخی مسوولان در خصوص استعفای ایشان به دلیل مشکلات شخصی و علاقه به امور سیاسی و مدیریتی دیگر نیز گفت: دکتر لاریجانی از استوانه ها و شخصیت های محوری در نظام اسلامی است. نقش ایشان در دوره های مختلف برای تقویت و همگرایی جریان اصولگرایی و حفظ منافع و مصالح کلان کشور به حدی روشن و آشکار است که شانه خالی کردن از مسوولیت های خطیر به خاطر مشکلات شخصی یک ادعای عجیب، نادیده گرفتن شان ایشان و جفا در حق وی است.
این مقام آگاه همچنین افزود:لاریجانی طی حدود 3 دهه در خطیرترین مسوولیتهای نظام خالصانه و فداکارانه حضور داشته است و این حضور هرگز مبتنی بر پست های مختلف نبوده و نخواهد بود. ضمن اینکه ازحمایت و کمک به دولت اصولگرا هرگز دریغ نکرده و نخواهند کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۶/۰۷/۲۸
اگر ايشان براي بيان علل استعفاي خود نياز به‌سخنگو ندارد چرا شما از طرف ايشان سخن مي‌گوييد؟ البته منظورم همان منبع آگاه!! است وگرنه شأن شما كه از اين چيزها اجل است!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟