رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبرروسیه پیشنهاد آتش‌بس زلنسکی را رد کرد
846بازدید
۲

حداقل دستمزد كارگران تعيين شد

در دومين جلسه شوراي عالي كار كه عصر امروزبه رياست وزير كار و نمايندگان كارگران و كارفرمايان برگزار شد حداقل دستمزد 274 هزار و 550 تومان تعيين شد.

به گزارش فارس، براساس مصوبه شوراي عالي كار حداقل دستمزد روزانه كارگران 91 هزار و 500 ريال تعيين شد.
براساس اين مصوبه حداقل دستمزد در سال آينده با 25 درصد افزايش به 274 هزار و 550 تومان رسيد.

براساس اين مصوبه ساير سطوح مزدي سال 88 به ميزان 5 درصد آخرين مزد ثابت يا مبلغ سال‌جاري به اضافه روزانه 14 هزار و 640 ريال افزايش مي‌يابد مشروط برآنكه مزد روزانه هر كارگر از مبلغ 91 هزار و 500 ريال كمتر نشود.

براساس اين گزارش، در مورد نرخ پايه سنوات مشمول طرحهاي طبقه‌بندي مشاغل مبلغ ياده شده براي گروه يك بوده و براي ساير گروهها براساس جداول اعلام از سوي وزير كار اعمال خواهد شد. درمورد مبلغ کمک هزينه خانوار نيز مانند سال جاري عمل مي‌شود.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۲
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰
ناشناس

وقتی زیر 800 هزار تومان خط فقر بحساب میاید ذکر این ارقام که با ان نمیشود یک کیلو گوشت خرید موجب ریختن این تکه پوست تنمان میشود شما را بخدا ننویسید . خواندن این ارقام سیل اشک خواننده رو سرازیر میکنه و شاید هم سکته بیاره .

ناشناس

یعنی واقعا با این حقوق می شود زندگی که هیچ بلکه زنده ماند؟

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.