بازدید 1999
غوره نشده نباید مویز شد

داورزنی: باید برای سال آینده نقاط ضعف خود را برطرف کنیم

کد خبر: ۴۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 22 July 2014
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نتایج تیم ملی در لیگ جهانی امسال راضی‌کننده بود اما باید برای سال‌ آینده نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

به گزارش فارس، محمدرضا داورزنی پس از کسب مقام چهارم والیبال در لیگ جهانی و بازگشت به ایران اظهار داشت: حضور در لیگ جهانی و رسیدن به مقام چهارم تجربه بزرگی بود که برای والیبال ایران حاصل شد. جا دارد که برای سال آینده نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و برای المپیک 2016 و 2020 پشتوانه بسازیم.

وی ادامه داد: انتظارات از تیم ملی والیبال به حق و به جا است اما نباید غوره نشده مویز شویم، باید به درجه‌ای برسیم که روی سکوی جهانی برویم.

رئیس فدراسیون والیبال با تشکر از حمایت مردم و مسئولان ورزش کشور گفت: در جریان 6 مسابقه که در تهران داشتیم حمایت‌های بسیار خوبی از تیم ملی صورت گرفت و این قوت قلبی برای بازیکنان بود. کادر فنی و بازیکنان هم به خوبی به وظیفه خود عمل کردند، فکر کنم نتایج راضی‌کننده باشد.

داورزنی در مورد ادامه برنامه‌های تیم ملی گفت: بازیکنان یک هفته استراحت می‌کنند و پس از آن برای مسابقات قهرمانی جهان که از 12 شهریور در لهستان آغاز می‌شود آماده خواهند شد. مطمئناً شرایط بهتری در این رقابت‌ها خواهیم داشت. جای شهرام محمودی در مرحله نهایی لیگ جهانی خالی بود و امیدوارم بدون آسیب‌دیدگی به مسابقات جهانی برویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی