بازدید 1986

عمار حکیم: سرسختی در مواضع بحران آفرین است

کد خبر: ۴۲۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶ 29 July 2014
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن درخواست از همگان برای کوتاه آمدن و دست برداشتن از مواضع سرسختانه آن را به زیان کشور و عامل ادامه بحران در این کشور دانست.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه الفرات نیوز، عمار حکیم در خطبه های نماز عید فطر در بغداد گفت: همه باید مسئولیت های خود را درک کنند. در این روز مبارک قلب های ما آکنده از درد به سبب اوضاع خانواده های آواره به ویژه کودکان است و هر عراقی با حیرت و نگرانی به آینده کشور می نگرد.مسئولیت بزرگی در پیشگاه خداوند و در برابر مردم و تاریخ بر همگان وجود دارد.

وی افزود: نسل آینده نباید تاوان اشتباه نسل کنونی را در عراق بدهد و زمانی که اوضاع سرنوشت ساز وجود دارد نباید محاسبات تنگ نظرانه وجود داشته باشد.کشور تحمل ندارد و سرنوشت نسل های آینده به تصمیم گیری های کنونی بستگی دارد.همه باید به مسئولیت خود عمل کنند.

حکیم تاکید کرد: سرسختی در مواضع جز بحران و دودستگی را به دنبال ندارد. آینده امت بزرگتر از اسامی و مقدس تر از هر پستی و بالاتر از هر مقامی است. ما امروز در مرحله ای قرار گرفته ایم که موضعی اتخاذ کنیم که به نفع نسل های آینده باشد.مواضع ما باید مایه افتخار و سربلندی باشد نه عنادورزی.وحدت عراق اصل اساسی است و ما در قبال آن کوتاه نمی آییم به کسی اجازه نمی دهیم که در تاریخ درخشان ما خللی وارد کند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بیان کرد: تروریسم کوردل که به دنبال ترسیم مرزهای منطقه و بازی با سرنوشت ملت های آن است به کسی رحم نمی کند و اگر در مقابله با داعش کوتاهی و تاخیری شود برای همگان پشیمانی به بار می آورد.عراق با وجود همه دردها و رنج ها و همه یاس و ناکامی قوی می ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل