بازدید 49152

اظهار نظر جالب علی دایی از خداحافظی کریمی

علی دایی ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با نفت علاوه بر سوال خبرنگاری مبنی بر خداحافظي علي کريمي درباره خدمت مقدس سربازی بازیکنان نیز پاسخ هایی داد.
کد خبر: ۴۲۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸ 31 July 2014

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
كلا بيشتر اسطوره ها ي اصيل پرسپوليسي هستن
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
جدا؟؟؟؟؟؟ اسطوره را تعریف کن اول و بعد معیار هاش را بگو و بعد نظر بده
علی دایی مگه از دنیای سینما خداحافظی نکرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
دنیای سینما؟؟؟؟؟؟؟؟
مبارزه با مواد مخدر هم قاچاق چی هارو بیکار می کنه!
مبارزه با دزدی هم دزد ها رو بی کار می کنه!
مبارزه با نزول هم نزول خور ها رو بیکار می کنه!
مبارزه با قتل هم قاتل ها رو بیکار می کنه!
مبارزه با بیماری هم دکترا رو بیکار می کنه!
مبارزه با ربا هم بانکها رو بیکار می کنه!
. . . .
پس مبارزه کلا تعطیل!!؟؟!!!
یعنی چی؟
قلیون کشیدن هم شد کار؟
از این ور طرح سلامت با اون هزینه هنگفت از جیب ملت و از این ور قلیون آزاد؟ اصلا منطقیه؟
همون پول صرفه جویی ناشی از سلامت قلیون کشای محترم بعد از تعطیلی رو صرف اشتغالشون کنن.
همه قلیون کش ها بچه سالن، وای به حال نسل آینده..........
علی کریمی مرد مردان است.
علی کریمی بی شک اسطوره است.
همه فيلمهاتون نصفه پخش ميشه . چرا ؟
خود علی دایی وسط سربازی از معافیت استفاده کرد!
عزيز ما در معرفي اسطوره نميدانم شهريار بيراهه رفتيم ااگر اسطوره و.... اينه كاملا در اشتباهيم
آقای دایی علی کریمی نیازی به تعریف شما نداره ولی حقش بود که با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنه، مطمئن باش که هوادارا این کارای تو رو فراموش نمیکنن و سیاستمدارای یالاسر تیم برن شما هم رفتی آقا دایی، این جایگاهها همیشگی نیست...
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خوب علی کریمی اگه دلش همچین خداحافظی میخاست باید زبونشو میذاشت ...
نمیشه که هم کل کل کنی هم انتظار لطف داشته باشی
با علی دایی متاسفانه امسال هم پرسپولیس به جایی نمی رسه
پاسخ ها
عزيز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
سال پيش كه تيم نايب قهرمان شد امسال هم مطمئنا مقام بالايي در جام حذفي و ليگ پيدا خواهد كرد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
آقا مهران مثلا پارسال باید با علی دایی قهرمان جهان میشد؟! طبق برنامه سه ساله که دایی به باشگاه داده سال اول باید جزو سه تیم اول قرار میگرفت که دوم شد سال دوم هم قول قهرمانی در لیگ و حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا داده بود ، که البته با توجه به از دست دادن سیدجلال و خلعتبری و ماهینی و مسلمان و احتمالا پولادی و نبود بودجه کافی برای جذب بازیکنان بزرگ و موثر ، کار دایی در این فصل و ادامه راه بسیار مشکل می باشد اگر دایی با این بازیکنان جوان بتواند نتیجه بگیرد که کار شق القمری انجام داده ! تابناک جون لطفا" نظر منو چاپ کن
مگر می شود از تیمی شناخت نداشت و این موضوع را قبل از بازی با افتخار تمام بیان کرد و در انتها هم ادعا یا آرزوی برد داشت؟
آیا تعریف فوتبال امروز دنیا این است؟
50 هزار واحد صنفی ثبت شده (قهوه خانه) وجود دارد (بغیر از ثبت نشده ها) که هر کدام بطور متوسط حداقل100 مشتری دائم دارند که میشود 5 میلیون و اگر یک درصد مشتریان سرطان یا امراض مشابه ریوی بگیرند می شود 50 هزار نفر! هزینه ای که این 50 هزار نفر برا خود و خانواده و دولت بوجود می آورند را حساب کنید!
کسی نمی گوید که قلیان کشیدن مثل مواد جرم باشه ولی حداقل در انظار عمومی! با حمایت دولت این کار صورت نگیرد! هرکسی در داخل خونه خودش یا در پیک نیک رفتن های خودش آزاد باشد ولی باور کنید قهوه خانه محل شکل گرفتن عمده خلاف کاری و قانون شکنی است. مشتریانش عمدتا بیکار و از خانواده رانده شده اند. باعث رواج ولنگاری و تنبلی در افراد می شود. عمدتا افراد در این محل به خرید و فروش چیزهای ممنوعه می پردازند (سود بیشتر با کمترین زحمت) یا به همدیگه در مورد نحوه بزهکاری و دور زدن قانون یاد می دهند. به نظرم یکی از جاهایی که در طرح تحول سلامت باید مد نظر قرار گیرد همین قهوه خونه است. به 250 هزار شاغلی که از بسته شدن قهوه خونه ها ضرر می کنند طرح های و فرصت ای شغلی جایگزین و یا حتی بازنستگی زودتر از موعد! می توان پیشنهاد داد! خواهشمند است برای رفع این معضل رسانه ها همکاری کنند
بابا پاشید جمعش کنید! مسخره کردین مارو؟یه بازیکنی اومده یه فوتبالی بازی کرده و رفته -تموم شد- همچین بزرگش کردین انگار کی بوده و چی کار کرده!!!! علی کریمی به فوتبالست بود و بس! دانشمند و پروفسور که نبوده! امیرکبیر که نبوده!همچین اسطوره اسطوره راه انداختین که هرکی ندونه فکر میکنه کی بوده کریمی
پاسخ ها
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
آقاي سينا
فكر كنم اوني كه بايد جمعش كنه تويي نه بقيه! از طرز كلامت پيداس كلا اسطوره و بزرگتر بودن تو زندگي برات معنيي نداره! اگه خوشت نمياد كسي مجبورت نكرده كه بياي و اين مطلبو بخوني....پسرم سعي كن اينو بفهمي لازم نيست كسي پروفسور باشه همين كه تو دل مردم باشه كافيه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
هزار لایک
از روزیکه فوتبالیست ها در ردیف اسطوره قرار گرفتند جوانان به جای الگوگیری صحیح به همراه خانواده هایشان قلیونی شدند. تمام تفریحگاه ها در اکثر شهرها شده جای قلیون کشیدن خانواده های فرزند سالار.جایی نیست که بوی اسانس قلیون به مشام نرسد.حتی اتش سوزی نیز برای تهیه ذغال فراوان شده.محیط زیست و ریه مردمان سالم فدای قلیون.
جادوگر در دلها جای گرفته است ودر دلها ماندگار خواهد ماند. ژنرال ها و شهریار های خود خوانده نمیتوانند نام کریمی را از دلها بزدایند.
هیچ کس نمیتونه اسطوره فوتبال ایران علی دایی رو خراب کنه
یاشاسین آذربایجان
دایی یادت باشه کریمی سرورته
من علی کریمی رو دوست دارم ولی سینا هم چرند نمی گه. اگه قرار باشه اسطوره انتخاب بشه آدم های بهتری هم هستن
اسطوره بودن به اثر گذاري در سرنوشت يك ملت يا كمك به ارتقائ علمي و ديني بشريته نه لگد زدن به توپ.البته اقاي كريمي كارهاي خير زياد كرده ولي اصلا درحد اسطوره نيست.
اسطوره چی بوده این علی کریمی ویا امثال او چه گلی زدن به سر این کشور تا حالا ؛اسطوره اونایی بودن که جان خویش را در حفظ این آب وخاک وناموس مردم فدا کردن اسطوره اونای بودن که دیگران را بر خود مقدم داشتن و مردانه در مقابل دشمنان ایستادن اونچنان اسطوره اسطوره را انداختین که انگار این آقایان اگه نبودن چرخهای این مملکت خوابیده بود وملت با بحران عظیمی روبرو بودن اونا فقط برای خودشون توپ زدن وثروت اندوزی نمودن تمام کنید و اسطوره بودن را در جاهای دیگری دنبال کنید .
پاسخ ها
سید هادی کاظمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خوبی داداش؟ اعصابت از چی خورده؟ استامینوفن بخور بهتر میشی...
علی کریمی بخاطر شخصیتش مورد تمجیده نباید سطحی گفت یه بازیکنی آمد و رفت !
وقتی فرهاد مجیدی خداحافظی کرد چرا دایی راجع بهش اظهار نظر نکرد؟ مگر اسطوره ها ملی نیستن؟ خداداد عزیزی چطور؟ آندرانیک اسکندریان؟ آقای دایی، یادت رفته ریوالدو هم خداحافظی کرده!
همه علی های فوتبال ایران را عشق است
عل پروین
دايي بزرگ و اسطوره است و باقي خواهند ماند اميدوارم منتقدان يك كمي عاقلانه و به دور از خصومت نظر بدهند علي كريمي هم مثل ساير بازيكنان بزرگ خداحافظي كرد مگر يادتان نيست نگذاشتند دايي با لباس تيم ملي خداحافظي كند عوض ايشان با آن همه افتخارات و جان گذشتگي و مصدوميتهاي شديد ....آمدند به فكري استقلال بازي خداحاظي گرفتندو...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار