بازدید 2316

آیت الهی: توسعه فوتبال پایه از اهداف اصلی فدراسیون است

کد خبر: ۴۳۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱ 02 September 2014
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در جمع مربیان جشنواره زیر 12 سال، گفت: توسعه فوتبال پایه از اهداف اصلی فدراسیون است و در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، سید محمد هادی آیت الهی با بیان اینکه هرچقدر در فوتبال پایه سرمایه گذاری شود، بدون شک در آینده به کار خواهد آمد، افزود: معتقدیم با سرمایه گذاری بر روی بخش پایه در آینده موفق تر خواهیم بود و فدراسیون نیز بدنبال کسب موفقیت هستند.

وی افزود: حساسیتی که به فوتبال پایه نشان دادیم باعث رشد تیم های مختلف دررده های سنی شده است.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درباره دومین جشنواره زیر 12 سال فوتبال کشور نیز تصریح کرد: خوشبختانه آکادمی ملی فوتبال شرایط مناسبی را فراهم کرده تا با برگزاری جشنواره و کارگاه های آموزشی، مربیان بتوانند بازیکنان را در رده سنی زیر 12 سال آموزش دهند و استعدادهای کشور را شناسایی کنند و با برگزاری اردوها و تمرینات مداوم، شرایط حضورشان در تیم های ملی و رده های مختلف سنی فراهم کنند.

آیت اللهی در ادامه از مربیان درخواست کرد: تمامی داشته ها و تجربیات خود را در اختیار فوتبال آموزان قرار دهند تا بتوانیم با قوی کردن تیم های پایه، شاهد موفقیت تیم های ملی بزرگسالان و امید باشیم.

به اعتقاد وی بیش از 40 درصد بازیکنان در تیم ملی بزر گسالان و بیش از 80 درصد از بازیکنان در رده سنی امید از فوتبال مدارس انتخاب شده اند و اکنون باعث افتخار ایران هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی