بارش باران مردم زابل را خوشحال كرد

بچه‌ها براي رفتن به مدارسشان با لباس‌هاي گرم بيرون آمده و اندکي هم در زير باران مي‌ايستادند و پس از آن روانه مدارس مي‌شدند.
کد خبر: ۴۴۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۶ 05 January 2008
|
4923 بازدید

بارش باران که از نخستين ساعات بامدادي امروز شنبه آغاز شده، موجبات ‏خوشحالي مردم منطقه زابل را فراهم كرده است.

به گزارش ايسنا، هرچند بارش باران ‏هنوز به صورت پراکنده ادامه دارد و دماي هوا نيز پايين آمده، ولي شور و اشتياق مردم در اين باران ‏زيباي زمستاني ديدني است.

بچه‌ها براي رفتن به مدارسشان با لباس‌هاي گرم بيرون آمده و اندکي هم در زير باران مي‌ايستادند و پس از آن روانه مدارس مي‌شدند.

کارشناس اداره هواشناسي زابل، دماي هواي امروز اين شهرستان را تا ساعت مخابره خبر، شش ‏درجه سانتي‌گراد بالاي صفر اعلام کرد و افزود: اين باران، نخستين باران زمستاني است که تاکنون ‏حدود ‌٢ ميلي‌متر ميزان بارندگي را نشان مي‌دهد.

سرحدي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: پيش‌‏بيني مي‌شود اين روند بارندگي به صورت پراکنده تا روز دوشنبه هفته‌ جاري ادامه داشته باشد.

گفتني است، آخرين بارش باران در زابل مربوط به پاييز امسال در تاريخ ‌٧/٩/٨٦ به مدت ‌پانزده دقيقه بوده است که ميزان بارش آن ‏کمتر از يک‌دهم ميليمتر بود.‏‏

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۵
من هم خوشحالم. یکی از دلایل ناراحتی های پدربزرگم و فوتش همین خشکسالی ها بود که باعث شد خونه نشین بشه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۵
خدا را شکر که خداوند نعمت هایش را بر مردم به ویژه این منطقه از میهن عزیزمان نیز سرازیر کرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
مردم زابل دوستتان داریم /برایتان روز های بارانی بیشتری آرزو دارم /من 47 سال دارم و تا امروز زابل را ندیده ام ولی هر وقت نام این شهر و دیگر شهر های استان سیستان و بلوچستان را می شنوم از عظمت روح مردمی که همیشه فراموش شده اند خجالت می کشم.ما آنقدر که در مورد برخی نقاط خارج از کشورمان خبر می شنویم در مورد این مردمان شریف و بزرگوار خبری نمی شنویم.
به امید آن روز که شاهد آبادانی تمامی شهر ها ی ایران زمین باشیم.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟