بازدید 2255

بزیک : پرسپولیس فردا کار سختی پیش رو دارد

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار فردا (یکشنبه) برابر استقلال کار سخت و مشکلی دارد.
کد خبر: ۴۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ 22 November 2014
 بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار فردا (یکشنبه) برابر استقلال کار سخت و مشکلی دارد.


ادموند بزیک روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود : به هر حال شهرآورد هفتاد و نهم برای پرسپولیس دیدار مهم و حساسی است، چرا که اگر بخواهد از جدول بالا برود باید سه امتیاز این دیدار را بگیرد.

وی اظهار داشت: به همین دلیل دیدار سختی را قرمزپوشان فردا پیش رو دارند ولی اگر موفق به پیروزی شوند شرایط روحی وروانی بازیکنان در ادامه لیگ تغییر خواهد کرد و بهتر مسابقات را دنبال می کنند.

بزیک درپاسخ به این سووال که شرایط خوب استقلال موجب استرس دربازیکنان پرسپولیس نمی شود؟ گفت:شرایط تیم ها واینکه درکجای جدول هستند تاثیری درشهرآوردها نداردچراکه شرایط شهرآوردفرق می کند ومعمولا تیمی که شرایط خوبی نداشته وضعیف تربوده پیروزمیدان شده و یااینکه دیدارمساوی شده است.

وی ادامه داد:به هر ترتیب من فکرمی کنم پرسپولیس به دلیل نیاز به سه امتیاز و همچنین نباختن از استرس بیشتری نسبت به بازیکنان استقلال برخوردارند و این امر سبب شده که دیدار فردا برای بازیکنان پرسپولیس سخت باشد.

بازیکن سالهای 75تا 80 پرسپولیس بیان داشت: بدترین خاطره من باخت سه بر صفر به استقلال بود و بهترین خاطره هم پیروزی برابر این تیم با تک گلی که من به ثمر رساندم بود.

وی همچنین در پایان سخنان خود با تسلیت به مناسبت در گذشت غلامحسین مظلومی بازیکن سابق تیم استقلال گفت: آقای مظلومی از بازیکنان با اخلاقی است که مورد احترام همه ورزش دوستان بود.

شهرآورد 79 پایتخت فردا (یکشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم