بازدید 3094

ارائه پیشنهادات به کمیسیون تلفیق

کد خبر: ۴۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 30 December 2014
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی تبصره های ارجاع شده لایحه بودجه 94 در جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود در مورد تبصره های ارجاعی را مطرح کردند که بعداز ارائه و بررسی در کمیسیون تلفیق مصوب خواهد شد.

منصور آرامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون عمران مجلس گفت: در این جلسه گزارشی مربوط به تبصره های ارجاع شده لایحه بودجه 94 که دیروز در کارگروه جداگانه ای بررسی شده بودند ارائه شد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز در کارگروهی تبصره های ارجاع شده به کمیسیون عمران مربوط به لایحه بودجه 94 در کارگروهی با حضور مسئولان برخی دستگاه های دولتی بررسی و نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با این تبصره ها را اعلام کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بر این اساس برخی از تبصره های ارجاعی عینا تصویب و برخی دیگر نیز با اصلاحاتی تصویب شد که بررسی ها در این خصوص فردا نیز ادامه خواهد داشت.

آرامی ادامه داد: این تبصره ها باید در کمیسیون تلفیق مطرح و با نظر نهایی اعضای این کمیسیون به تصویب برسند.

وی گفت: یکی از تبصره های ارجاع شده که در جلسه امروز بررسی و تعیین تکلیف شد موضوع افزایش درصدی از قیمت مترمکعب گاز  به پیشنهاد خود دولت بود تا درآمد حاصل از آن برای توسعه راه های روستایی و طرح های بنیادی مسکن و تقویت سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس و اموری مانند آن هزینه شود.

آرامی یادآورشد: بودجه و درآمدی که به ازای فروش هر مترمکعب گاز در لایحه بودجه سال 94 پیشنهاد شده 130 میلیارد ریال پیشنهاد شده بود که بعد از ارجاع تبصره مربوطه نمایندگان پیشنهاد کردند این رقم به 150 میلیارد ریال افزایش یابد که این موضوع باید در کمیسیون تلفیق بررسی و در قالب مصوبه ای به تصویب رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی