بازدید 2111

بودجه دولت در عرصه فرهنگی ناموزون است

کد خبر: ۴۷۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 27 January 2015
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از حذف ردیف بودجه اقامه نماز و برخی ردیف های بودجه اوقاف گفت: بودجه دولت در عرصه فرهنگی ناموزون است.

 مفید کیایی نژاد در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از نحوه بودجه ریزی دولت در عرصه فرهنگی در لایحه بودجه 94 گفت: به نظر می رسد دولت در تدوین لایحه بودجه 94 به عرصه فرهنگ توجه لازم را نداشته است.
 
 نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:از نظر میزان درصد  بودجه 94 نسبت به بودجه 93 حدود 3 درصد کاهش داشته است علاوه بر این در نحوه بودجه ریزی نیز  برای بعضی از جاهایی که لازم نبوده بودجه ای در نظر گرفته شود، بودجه های کلان در نظر گرفته شده ، اما از کنار مسائل فرهنگی بی توجه عبور کرده اند.
 
کیایی نژاد هم چنین تصریح کرد: بودجه صدا و سیما  حدود 6 افزایش داشته است که این افزایش بسیار کم استو بدتر از آن این که  پیام های بازرگانی  به عنوان محل درامدی برای سازمان در نظر گرفته شده است  که این به ضرر بینندگان و شنوندگان است.
 
وی با اشاره به حذف بودجه برخی از دستگاه های فرهنگی تاکید کرد: بودجه برخی از دستگاه ها  حذف شده است. بطور مثال اقامه نماز دو ردیف بودجه داشت که  به یک ردیف کاهش داشته است و برخی از بودجه هیا اوقاف نیز حذف شده است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: نگاه کمیسیون فرهنگی مجلس بر این مبنی است که میزان این بودجه باید افزایش یابد و علاوه بر این باید نحوه توزیع اعتبارات نیز اصلاح شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی