بازدید 2148

عربستان خواستار طرد شیعیان از پروژه های این کشور در بحرین شد

کد خبر: ۵۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 22 June 2015
براساس اسناد منتشرشده در پایگاه ویکی لیکس سازمان اطلاعات عربستان خواستار طرد شیعیان از پروژه هایی شده است که توسط این کشور دربحرین اجرا می شود.

به گزارش «تابناک»، روز به روز و با انتشار اسناد بیشتری در پایگاه ویکی لیکس، نقش تخریبی و تفرقه افکنانه عربستان در منطقه و دامن زدن این کشور به اختلافات مذهبی بیشتر افشا می شود.

بر اساس اسناد منتشر شده در پایگاه ویکی لیکس، سازمان اطلاعات عربستان از دستگاه های این کشور خواسته است از حضور شیعیان در طرح هایی که با هزینه این کشور در بحرین اجرا می شود جلوگیری کنند.

در این سند خواسته شده است که ازبکارگیری شیعیان بحرین در دانشگاه الخلیج و شهرک پزشکی ملک عبدالله که توسط عربستان در بحرین ایجاد شده خودداری شود.

نسخه ای دیگر از این اسناد، پاسخ ارسالی وزارت خارجه عربستان به سازمان اطلاعات این کشور درباره فعالیت شیعیان بحرین و شیوه هایی که برای دردست گرفتن زمام امور توسط آن ها مورد استفاده قرارمی گیرد را افشا می کند.

سایت افشاگر ویکی لیکس بیش از 60 هزار از اسناد وزارت خارجه عربستان را منتشر کرده و وعده داده که در روزهای آینده بیش از 400 هزار سند دیگر از این وزارتخانه را فاش کند.


ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی