انتقاد شدید میناوند از آقای پروفسور

پیشکسوت پرسپولیس از شرایط فعلی تیمش در نقل و انتقالات ناراضی است و با انتشار این نارضایتی در صفحه شخصی اش به آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۲۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 25 June 2015
|
5009 بازدید
|
۲
به گزارش ورزش سه؛ در حالی که چیزی به پایان نقل و انتقالات باقی نمانده و تیم ها به دنبال تقویت خود برای فصل آینده هستند، پرسپولیس همچنان در تمدید قرارداد بازیکنانش هم ناکام بوده است.

مهرداد میناوند، بازیکن سابق پرسپولیس در این رابطه انتقاداتش را متوجه برانکو ایوانکوویچ کرده است و در صفحه اینستاگرامش نوشته: آقای برانکو: پروفسور! تو که واسه نسل ما فوتبال فهم ترین بودی، تو چرا اومدی تو شرایطی کار کنی که همون تیم نصفه و نیمه پارسال رو هم نداری؟ نمی ترسی از اشک هوادارا روی سکوها؟

آقایان پشت پرده: کاملا پیدا و مشخصه که هنوز هم دارین از پشت پرده همه چیز رو کنترل می کنین، بترسین از روزی که امثال میناوندها لب از لب واکنن و خیلی چیزها رو عیان کنن تا روی موندن توی این فوتبال رو نداشته باشید! بس نبود؟ لیگی که گذشت و پرسپولیسی که پاره پاره شد بس نبود ؟

آقایان! بخاطر خدا و این مردم رحم کنید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آریا شیرار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
خدایا خودت به حق این ماه عزیزت ، از سرشون نگذر ، مگه ما تو این مملکت گوشه گیر ،به جز پرسپولیس چه دلخوشی و شوق دیگه ای داریم که اینجوری عنان دشمنی و نابودیشو پایه گذاری کردن؟ چشم دیدن همینم ندارین؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
تابناک میدونم این نظرم و مثل هزاران نظر قبلم حذف میکنی:
آقا مهرداد اینا همش تقصیر لجبازی های شخص وزیر ورزش با پرسپولیس و هدایتی برای واگذاری باشگاه هست
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟