بازدید 19848
۸

آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی از آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز خبرداد.
کد خبر: ۵۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 27 June 2015
معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی از آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز خبرداد.

طلایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز می توانند با مراجعه به پایگاههای اینترنتی  www.irtextbook.com نسبت به ثبت نام و خرید کتاب اقدام کنند .

وی افزود : در این خرید به دانش آموزان کد رهگیری داده می شود و دانش آموزان از طریق این کد به محل اعلام شده برای دریافت کتاب مراجعه می کنند.

طلایی تاکید کرد: هزینه کتاب های درسی از طریق شبکه شتاب از دانش آموزان دریافت خواهد شد و دانش آموزان ابتدایی از مدرسه محل تحصیل و دانش آموزان پیش دانشگاهی از کتاب فروشی اعلام شده کتابهای درسی خود را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد : دانش‌آموزان تا 31 تیر  فرصت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام  و سفارش خرید کتب درسی را ثبت کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی خاطر نشان کرد : کتابهای درسی دانش آموزان دوره اول دبیرستان و پایه های اول تا سوم دوره دوم دبیرستان امسال همانند سالهای گذشته از نیمه دوم شهریور و ازطریق کتاب فروشی های  سطح شهر توزیع خواهد شد .  

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی 95-94 گفت: از 130 میلیون جلد کتاب درسی ، 120 میلیون جلد آن چاپ و آماده شده است و بقیه کتاب ها که جدیدالتالیف پایه های پنجم و نهم است تاپایان تیر آماده خواهد شد.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی به کیفیت چسب کاغذ کتاب های درسی اشاره کرد و گفت: امسال از چسب ، جلد و کاغذ مناسب برای کتاب های درسی استفاده شده است و مشکل جدا شدن جلد و برگه های کتاب درسی همچون  سال گذشته وجود نخواهد داشت .
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸
درسليت آنها که اين مطلب ديده می شود:
سفارش کتاب های درسی ابتدایی برای شهر تهران، درحال انجام کنترل های نهایی است و به زودی در سیستم فعال خواهد شد.
آیا بهتر نيست که تمام مراحل از قبل تدارک ديده شود و بعد اطلاع رسانی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
شم چطور وارد سایت شدی ؟ من نیم ساعته که درارم تلاش می کنم خطا می ده
آخه آدرس را که با ir باید می نوشتید. کمی دقت کنید
یا اینکه ثبت سفارش فقط در مقطع پیش دانشگاهی در حال حاضر انجام می شود
سلام
وارد سيستم شديم.كد ملي و سريال شناسنامه را وارد كرديم. اطلاعات فردي فرزندم صحيح بود اما هرچه دنبال كليد "ادامه" گشتم پيدا نكردم.خوب پدر بيامرزها اول سايت رو چك كنيد بعد اعلام كنيد. شنبه 6 تير ساعت 15 وارد شدم.
با سلام ،فرمودن از ساعت 14 ، الان ساعت 15 هنوز خبری نیست ، انشا... امسال فرزندان ما بی کتاب نمانند ، و منا... التوفیق
بعد از ورود و دیدن کتابها به مرحله خرید نمیره و دردسر ساز شده
من با نظر فریبرز موافقم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات