پرویز مظلومی هم خواهان مسعود شجاعی شد!

هر چند مسعود شجاعی در فصل گذشته به همراه الشحانیه به دسته پایین‌تر لیگ قطر سقوط کرد اما کم نیستند کسانی که اعتقاد دارند این بازیکن ملی‌پوش و تکنیکی به درد لیگ ایران می‌خورد.
کد خبر: ۵۱۶۵۳۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 12 July 2015
|
3644 بازدید
|
۲
به گزارش خبرورزشی، مسئولان پرپسولیس در پي جدايي محمد نوري به دنبال خريد يك هافبك تكنيكي و باتجربه هستند و با وجود انتقال محسن مسلمان به پرسپوليس باز هم خلأ بازيكني مثل مسعود شجاعي در پرسپوليس به چشم مي‌خورد.  پرسپوليسي‌ها چند روزي است دنبال مدير برنامه‌هاي مسعود شجاعي مي‌گردند تا زمينه بازگشت اين بازيكن تكنيكي و دريبل‌زن به ليگ برتر ايران را فراهم كنند.اما خبر جديد و داغ‌تر مربوط به باشگاه استقلال تهران است. پرويز مظلومي از دست‌اندركاران باشگاه استقلال تهران خواسته كه با مسعود شجاعي مذاكره كنند تا اين بازيكن ملي‌پوش پيراهن آبي را بر تن كند.

گفته مي‌شود دليل علاقه سرمربي استقلال به جذب مسعود شجاعي يكي تكنيك بالاي او و قدرت دريبل‌زني‌اش است كه مي‌تواند خط مياني آبي‌ها را خطرناك‌تر كند، همچنين مظلومي معتقد است شجاعي بازيكني چند پسته است كه مي‌تواند به عنوان هافبك چپ، راست و هجومي و حتي مهاجم براي استقلال بازي كند.از همه اينها مهم‌تر مسعود شجاعي، بازيكني آزاد است كه سهميه ليگ برتري هم محسوب نمي‌شود. همه اين موارد دست به دست هم داده تا پرويز مظلومي خواهان جذب هافبك باسابقه و ملي‌پوش كشورمان شود. البته بايد منتظر ماند و ديد مسعود شجاعي پس از چند سال بازي در ليگ‌هاي امارات، اسپانيا و قطر راضي مي‌شود به ايران بازگردد و در ليگ برتر توپ بزند؟ مدت‌ها پيش مسعود شجاعي در مصاحبه‌اي عنوان كرده بود در خارج از ايران كفش‌ها را آويزان مي‌كند.

جواب سربالاي شجاعي به استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها
خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه پرويز مظلومي، مسعود شجاعي را مي‌خواهد. اين بازيكن كه فصل قبل در الشحانيه توپ زد، اين روزها بازيكن آزاد است و هنوز تيم جديدش را انتخاب نكرده است. در همين حال استقلالي‌ها اميدوارند با مسعود به توافق برسند اما نكته اينجاست كه او علاقه‌اي به بازگشت به ايران ندارد. چندي پيش شجاعي مي‌گفت فعلاً علاقه‌اي ندارد به ليگ ‌برتر بيايد و ترجيح مي‌دهد در خارج از ايران توپ بزند. از سويي مدير برنامه‌هاي او هم اصرار داد تا شجاعي فصل آينده در خارج بازي كند. مسعود فصل قبل عملكرد نسبتاً خوبي در الشحانيه داشت و مدير برنامه‌هايش اميد زيادي دارد تا يك مشتري خوب براي اين بازيكن پيدا كند. فعلاً كه شجاعي به هر دو باشگاه سرخابي جواب سربالا داده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
این مربی هم کافی کسی بخواد کاری بکنه
بدو میاد میگه منم میخوام منم میخوام

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟