شکست خانگی مشتری شریفی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

کد خبر: ۵۲۵۵۳۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 20 August 2015
|
3886 بازدید

بازی رفت مرحله پلی‌‌آف لیگ قهرمانان اروپا تا بامداد پنجشنبه با برگزاری چند بازی دیگر ادامه پیدا کرد که طی آن تیم‌های والنسیا اسپانیا و سلتیک اسکاتلند برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. در این بین تیم والنسیا به واسطه برتری ۳ بر یک برابر رقیب فرانسوی خود برای حضور در مرحله گروهی امیدوار است اما سلتیک با شرایط دشواری در بازی برگشت مواجه خواهد بود.

تیم والنسیا که در ورزشگاه مستایا میزبان موناکو فرانسه بود برابر این تیم با حساب ۳ بر یک به برتری دست یافت. رودریگو موره‌نو (۴)، دانیل پارخو (۵۴) و سوفیانه فقولی (۸۶) زننده گل‌های این تیم بودند. تنها گل تیم موناکو را نیز ماریو پاسالیک (۴۹) به ثمر رساند.

دردیگر بازی تیم سلتیک اسکاتلند پذیرای مالمو سوئد بود که این تیم را با شکست ۳ بر ۲ بدرقه کرد. لیگ گریفیث (۳ و ۶۱) و نیر بیتون (۱۰) گل‌های تیم سلتیک را وارد دروازه حریف کردند و برای مالمو هم برگت در دقایق ۵۲ و ۹۰ گلزنی کرد. با این نتیجه سلتیک نیاز به تساوی در بازی برگشت دارد تا از این مرحله به سلامت عبور کند و مالمو امیدوار است با بردی یک بر صفر یا ۲ بر یک صعود کند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده نیز دینامو زاگرب کرواسی در زمین اسکندر بئو آلبانی ۲ بر یک پیروز شد و شاختار دونتسک اوکراین در خانه راپیدوین اتریش که گفته می شود مشتری مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان شده،با یک گل به برتری دست یافت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟