تغییرات مدیریتی در زمان انتخابات صحیح نیست

تغییر استاندار و فرماندار در دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شبهاتی پیرامون عزل و نصب ها ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۶۵۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 26 December 2015
|
3644 بازدید
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور در خصوص احتمال تغییر مدیران سیاسی انتقاد کرد و گفت: این صحبت ها تنها از رجال الغیبی همانند آقای رحمانی فضلی بر می آید.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگا خبرگزاری خانه ملت با اشاره به صحبت اخیر وزیر کشور در خصوص تغییر استاندار و فرماندار در زمان انتخابات اظهار کرد: وزارت کشور سه سال زمان برای ارزیابی نیروهای خود داشت. در سه ماهه برگزاری انتخابات در ارزیابی آنها چه اتفاقی خواهد افتاد که می خواهد دست به تغییر بزند.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم شورای اسلامی با انتقاد از این اظهار نظر وزیر کشور عنوان کرد: این صحبت ها شبیه غیب گویی  است که تنها از عهده وزیر کشور بر می آید.

وی تاکید کرد: تغییر استاندار و فرماندار در دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شبهاتی پیرامون عزل و نصب ها ایجاد خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیش از انتخابات باید نسبت به تغییر مدیران مجموعه اش اقدام می کرد گفت: رحمانی فضلی برای تغییر در ترکیب استانداران و فرمانداران سه سال فرصت داشت. این سه ماه برای چنین کاری مناسب نیست.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اخیرا تاکید کرد که در جریان انتخابات اگر فرماندار یا استانداری از عهده کار برنیایند آنها را تغییر خواهد داد
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات