حمله موشکی مبارزان یمنی به جنوب عربستان

کد خبر: ۸۰۵۵۰۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 05 June 2018
|
3859 بازدید

موشک بالستیک دوربردی که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به بندر نفتی ینبع در عربستان شلیک کرد با دقت بالا به هدف خود اصابت کرده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یگان موشکی یمن یک فروند موشک بالستیک را به سوی هدفی نظامی در منطقه ینبع در جنوب عربستان شلیک کرد.

پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد موشک بالستیک دوربردی که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به بندر نفتی ینبع در عربستان شلیک کرد با دقت بالا به هدف خود اصابت کرده است.
یمنی پرس به نقل از این منبع نظامی افزود انفجارهای مهیب ناشی از شلیک این موشک شهر نفتی ینبع را به لرزه در آورد و موشک بالستیک شلیک شده از نوع برکان اچ -2 بود.

در همين حال نیروهای مشترک یمنی نقاط تجمع نظامیان ارتش سعودی را در پایگاه الصلة در استان جنوبی نجران با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند. براثر این حملات شماری از این نظامیان کشته و زخمی شدند.

همچنين مهدي المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد امسال سال موشک های بالستیک در یمن خواهد بود.

المشاط گفت: پس از شهادت صالح علی الصماد بر سر پست ها با یکدیگر رقابت نخواهیم کرد، بلکه با یکدیگر رقابت خواهیم کرد تا چگونه امسال را به سال موشک های بالستیک تبدیل کنیم، همانطور که صالح الصماد وعده داده بود.
المشاط افزود: ما وفاداری خود را به این شهید قهرمان با عملی کردن وعده او ثابت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات