شرکت گروه فن آوا برنده مناقصه ارائه خدمات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت شد.
به گزارش فارس به نقل از مدیرعامل گروه فن آوا اظهارداشت: هلدینگ گروه فن آوا به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) و با ظرفیت عملیاتی 10 شرکت دارای زنجیره جامع و یکپارچه در خدمات و پروانه های فعالیتی بوده که در بسیاری از پروژه های ملی و بزرگ حضور داشته است و مطابق با برنامه راهبردی تدوین شده در گروه فن آوا چهار حوزه فعالیتی این هلدینگ که به صورت زنجیره ای یکپارچه قادر به تامین تمامی نیازمندیهای اساسی مشتریان بویژه مشتریان سازمانی می باشد شامل چهار دسته ذیل است.
وی گفت: خدمات این هلدینگ شامل 1- خدمات ارتباطاتی شامل ارائه انواعی از خدمات پایه و ارزش افزوده در حوزه های ارتباطات ثابت (FCP)، ارتباطات ماهواره ای(SAP)، ارتباطات روستایی(USO)
و 2- خدمات مالی و پرداخت شامل ارائه انواعی از خدمات پرداخت پایه با ابزارهای فروشگاهی(POS)، پرداخت موبایلی(USSD)، درگاه پرداخت اینترنتی(IPG) و خدمات ارزش افزوده پرداخت در قالب سامانه نفیس و 3- خدمات نرم افزاری و اپراتوری محتوا شامل طراحی ونگهداری انواع سامانه های نرم افزاری مانند سامانه مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، سامانه پشتیبانی کسب وکار و عملیات OSS/BSS، داشبورد های مدیریتی، سامانه های مدیریت محتوا (CDN-VOD) و 4- خدمات طراحی، تامین، ساخت، نگهداری و پشتیبانی سامانه های زیر ساخت ،شبکه ، دیتا سنتر و خدمات ارزش افزوده حوزه پشتیبانی شبکه های ICT است.
به گفته وی، این شرکت با حضور در پروژه های ملی برنده مناقصه "سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سامانه هوشمند سوخت" شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شده است و مدیریت این سامانه را بین سال های 93 تا96 در 3400 جایگاه در سراسر کشور برعهده داشت که مجددا به این گروه واگذار شد.
وی گفت: خدمات این مناقصه مطابق اسناد شامل ارائه خدمات به منظور دستیابی به کلیه سرویس های قابل ارائه توسط مرکز داده ، پولرها، جایگاه های عرضه فرآورده با قابلیت دسترسی و اطمینان بالا و کلیه امور مربوط به سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارها و نرم افزار های سامانه هوشمند سوخت در طول ایام هفته و کل سال بدون تعطیلی (7*24) است.
گروه فن آوا این توانمندی را دارد با ترکیب سایر توانمندیهای خود به ویژه در بخش خدمات پرداخت الکترونیک و ارتباطات با این خدمت ترکیبی هوشمند و جامع در راستای رفاه عمومی مردم و افزایش رضایت مندی آحاد جامعه ارائه کند.