دفاع خواهر داور لیگ برتری از پنالتی اشتباه برادرش!

کد خبر: ۸۴۶۵۱۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 27 October 2018
|
7932 بازدید

گلاره ناظمی اولین داور ایرانی زن در رشته فوتبال است که این روزها شهرت زیادی پیدا کرده است اما جالب است بدانید که برادر گلاره هم از داوران لیگ برتر فوتبال است که اتفاقا این اواخر خیلی هم معروف شده اما شهرت برادر گلاره بخاطر پنالتی اشتباهی است که به سود سپاهان و قلعه نویی گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، گلاره در این بار می گوید: کوپال 18 ماه از من بزرگتر است و از سال 79 داوری را شروع کرده است. من به خاطر او بود که داور شدم. کوپال سه سال است که در لیگ برتر قضاوت می کند.پارسال با آمار برنامه 90 بهترین و کم اشتباه ترین داور لیگ برتر شد. او همیشه داوری را دوست داشت و زمانی که بچه بودیم و بازی می کردیم او داور بازی ها می شد.

دفاع خواهر داور لیگ برتری از پنالتی اشتباه برادرش!

گلاره ناظمی در پاسخ به اینکه اخیرا قضاوت برادرش در بازی سپاهان با نساجی و پنالتی ای که برای اصفهانی ها در دقیقه 96 گرفت جنجالی شد، گفت: همیشه عادت داریم که بعد از قضاوت های مان فیلم بازی را می بینیم و اشتباهات را به هم می گویم. او فیلم بازی های من را می بیند و من هم بازی های او را. با توجه به شناختی که از کوپال دارم او در تصمیمی که گرفته درست عمل کرده است. هیچ داوری نمی خواهد خودش را به دردسر بیندازد و مطمئن باشید چیزی که دیده را سوت زده است.

این داور زن فوتبال ایران ادامه داد: کوپال با قاطعیت گفت که بازیکن نساجی پیراهن بازیکن سپاهان را کشید.هیچ جای قانون هم نگفته که کشیدن پیراهن با شدت کم یا شدت زیاد فرق می کند. کشیدن پیراهن خطاست. حالا اگر در مسابقه های دیگر این صحنه را نمی گیرند نمی شود گفت که نباید بقیه هم نگیرند.قرار بود در برنامه 90 این صحنه از زاویه ای دیگر آنالیز شود و خود بازیکن نساجی هم مصاحبه کرده بود و گفته بود که پیراهن بازیکن سپاهان را کشیده است. البته در مورد بیرون یا داخل بودن خطا تردید دارم اما فکر می کنم که روی خط بود و روی خط هم پنالتی حساب می شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟