فرصت ۴ ماهه ترامپ به ارتش برای خروج از سوریه

کد خبر: ۸۶۵۴۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷ 01 January 2019
|
3704 بازدید

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ارتش این کشور برای خارج کردن نیروهایش از سوریه چهار ماه فرصت داده است.

به گزارش مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ارتش این کشور برای خارج کردن نیروهایش از سوریه چهار ماه فرصت داده است.

به گفته دو مقام آمریکایی، ترامپ در جریان سفر هفته گذشته به عراق به ژنرال «پال لاکامرا» فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه اعلام کرد که ارتش چند ماه فرصت دارد تا خروج امن و منظم از سوریه را تکمیل کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: اگر کسی جز دونالد ترامپ آنچه را که من در سوریه ای انجام دادم، انجام می‌ داد؛ الان یک قهرمان ملی بود.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: وقتی من رئیس‌جمهور شدم، سوریه یک افتضاح پر از نیروهای داعش بود. اکنون، بخش عمده ای از داعش از بین رفته و ما داریم به آرامی نیروهایمان را به خانه می‌ فرستیم تا با خانواده‌ های خود باشند. همچنین، در عین حال با باقی‌ مانده‌ های داعش نیز می‌ جنگیم.

این درحالیست که رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش و با صدور دستوری غیرمنتظره اعلام کرد که تصمیم دارد نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟