امروزه نگرش درست نسبت به اهمیت بازاریابی و فروش اصولی، کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای تجارت و رقابت است.
رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان شود.
هر چند در حال حاضر بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ایران فاقد یک برنامه اصولی بازاریابی و فروش هستند، امّا ایجاد واحد بازاریابی و فروش از دغدغههای بسیاری از این بنگاه ها و کسب و کارها بوده، و همچنین حفظ بقاء و سودآوری سازمان ها در دنیای کسب و کار امروزی در گرو عملکرد حساب شده واحد بازاریابی و فروش است، البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت سایر واحدها نخواهد بود.
ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی ترین رکن هر کسب و کار ، یعنی مشتری، باعث افزایش اهمیت و جایگاه این واحد گردیده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تأثیر گذار در اهمیت این واحد است، و فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسبوکارهاست. حال این پرسش مطرح میشود که چگونه میتوان به حداکثر میزان فروش رسید. در واقع برای موفقیت هر کسبوکار، عرضهی محصولات و خدمات خوب و با کیفیت و افزایش حجم فروش، به تنهایی کافی نخواهد بود و شما باید بتوانید سود خود را نیز افزایش دهید.
برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیکهایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیکهایی که حاصل تجربهی افراد موفق در حوزهی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است.
همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» با موضوع استراتژیهای نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب و کار توسط ویدان (vidone.ir) در تاریخ جمعه 26 بهمن در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار خواهد شد.
در این همایش بعضی از تکنیکهای فروش موفق را معرفی میشود، تکنیکهایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب وکار شما به ارمغان میآورند.
موضوعات همایش ویدان (vidone.ir) شامل موارد ذیل است؛
در این همایش اساتید حوزه فروش و بازاریابی همانند؛ دکتر محمود محمدیان، عدنان موسی پور، محمدرضا عمرانی، محمد مهدی ربانی ، حمیدرضا محمودی و بابک بادکوبه سخنرانی خواهند کرد.
شرکت کنندگان اصلی در همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» مدیران عامل، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، مدیران بازاریابی و فروش، مدیران روابط عمومی و کلیه علاقمندان به دانش بازاریابی و فروش خواهند بود.
حامیان اصلی این همایش برند معتبر TAG Heuer ، Maurice Lacroix و گروه الیت هستند و همچنین سایر حامیان همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا ، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و بادکوبه می باشد.
حامیان اصلی این همایش برند معتبر TAG Heuer ، Maurice Lacroix و گروه الیت هستند و همچنین سایر حامیان همایش «بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال» کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا ، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و بادکوبه می باشد.
جهت شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02186023711 و 09023010212 تماس حاصل فرمایید.
ویدان (vidone.ir) ، مهارت آموزی آنلاین