تغییر مهمی که بازی پرسپولیس را متحول می کند

کد خبر: ۸۷۷۴۶۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 11 February 2019
|
4671 بازدید

سرخ پوشان پایتخت که برای دیدار با فولاد به خوزستان رفته بودند با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند تا صدر جدول رده بندی را از دست دهند. در این دیدار احمد نوراللهی که بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشت کارت زرد دریافت کرد تا دیدار بعدی تیمش را از دست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان احمد نوراللهی را در اختیار نخواهد داشت. در این دیدار تیم برانکو به کسب سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارد و به این خاطر باید ترکیب این تیم هجومی تر از قبل شود. معمولا برانکو دوست دارد که از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیمش بهره گیرد و غیبت نوراللهی باعث می شود تا این بار شاهد حضور دو هافبک تهاجمی در ترکیب اصلی سرخ پوشان باشیم. به احتمال خیلی زیاد در این دیدار شاهد حضور بشار رسن و سروش رفیعی در کنار همدیگر باشیم که این باعث می شود تا پرسپولیس زیباتر از قبل شود.

تیم برانکو اگر می خواهد برای سومین فصل متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد باید هجومی تر از قبل ظاهر شود. در دیدار برابر فولاد خوزستان هافبک های پرسپولیس به ویژه احمد نوراللهی شوت های بی دقت و خودخواهانه به طرف دروازه حریف می زدند و اگر در کارهای تیمی شرکت می کردند شانس تیم برای پیروزی بیشتر بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟