بازدید 4445

مدافع جنجالی استقلال خودش را با راموس مقایسه کرد!

کد خبر: ۸۷۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 20 February 2019

شکست اخیر استقلال برابر تراکتورسازی،باعث شد که انتقادات زیادی به میلاد زکی پور هم شود. منتقدان تاکید داشتند که مدافع چپ استقلال در این بازی نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و تراکتوری ها بارها از جناح او نفوذ کردند و در نهایت هم دژآگه از همان جناح صاحب موقعیت شد و تک گل پیروزی بخش سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، با این وجود، زکی پور به هیچ وجه اعتقاد ندارد که در آن بازی بد کار کرده است. این مدافع جوان تاکید دارد که حتی اشتباهاتش از سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، هم کمتر است و می گوید: « شفر که سرمربی تیم است، به من گفت تو اصلاً مقصر نبودی. سؤال من از منتقدان این است که وقتی استقلال در کل نیم‌فصل اول یک گل از جناح چپ دریافت نکرد، کجا بودند؟

چه اتفاقی برای استقلال رخ داده که بین ۱۶ تیم لیگ برتری کمترین گل خورده را دارد؟ ۷ گل در۱۷ بازی یعنی هر بازی کمتر از نیم گل! آن وقت باید به این شکل به آرمین سهرابیان و یا من حمله شود؟ راموس هر دو بازی در میان سوتی می‌دهد آن وقت مدافعان استقلال حق ندارند در ۱۷ بازی یک بار دچار اشتباه شوند؟ تازه هر کسی که صحنه گل را ببیند، متوجه می‌شود تیم روی حمله بود که توپ لو رفت».

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری