آیا پرسپولیس امروز دلارهای برانکو را جور کرد؟

کد خبر: ۸۹۶۵۳۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 04 May 2019
|
4841 بازدید

با تلاش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و همکاری اسپانسر مبلغ بخشی از مطالبات سرمربی کروات تیم آماده شده و امروز به حساب باشگاه و سپس برانکو واریز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تعطیلات نوروز و چند روز قبل از بازی حساس با استقلال، برانکو ایوانکوویچ با ارسال اولین نامه به مسئولان باشگاه در خصوص عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض شدیدی را انجام داد و خواستار روشن شدن تکلیف معوقاتش تا بعد از دربی شد.

همچنین برانکو بعد از شکست استقلال نامه دوم را از طریق وکیلش به باشگاه ارسال کرد. اولتیماتوم آخر به مدیریت باشگاه برای پرداخت طلب ۸۰۰ هزار دلاری. در صورت اینکه نامه سوم از سوی این فرد برای باشگاه ارسال می‌شد، سرمربی سرخپوشان می‌توانست با استناد به قانون فیفا قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ و پول سال سوم خود را به طور کامل دریافت کند، اما هیئت مدیره پس از برگزاری جلسه با سرمربی خود قول پرداخت پول به او را داد.

درست بعد از این جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه از جمله مهدی محمدنبی، علی رغبتی، ایرج عرب و سیدمهرداد هاشمی با ریاست جعفر کاشانی در جلسه با اسپانسر در نهایت توافقی برای پرداخت سه میلیارد تومان به باشگاه انجام دادند.

برانکو ایوانکوویچ در یکسال اخیر علی‌رغم رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا و هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، درصد کمی از قرارداد خود را دریافت کرده و به همین دلیل دلخوری زیادی از مسئولان باشگاه دارد. از طرفی بازیکنان تیم ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. طبق توافق این پول تا قبل از بازی با ماشین سازی و بعد از جدال حساس با پاختاکور پرداخت می‌شود تا دغدغه اصلی هواداران سرخ برطرف شود. البته مشکل تهیه ارز نیمایی به جای خود باقی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟