بازدید 4011

تیم قطری در آستانه خرید فابرگاس

فرانس فوتبال هم مذاکره باشگاه الغرافه با فابرگاس را تایید کرد و باید دید که آیا در نهایت این انتقال صورت خواهد گرفت یا نه.
کد خبر: ۹۹۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 29 July 2020

الغرافه قطر برای جذب سسک فابرگاس با موناکو وارد مذاکره شد. کاپیتان الریان هم به صورت رسمی به السد پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الوطن، باوجود بحران مالی که همه لیگ‌ها با آن مواجه شده اند به نظر می‌رسد که لیگ ستارگان قطر باز هم شاهد خرید‌های بزرگی در تابستان باشد.بعد از پیوستن سانتی کاسورلا به السد، این باشگاه قطری یک بازیکن دیگر را هم جذب کرد.

این بار تاباتا مهاجم برزیلی تبار الریان که از تجربه بسیار بالایی برخوردار السد راهی تیم ژاوی شد. اما الغرافه هم برای تقویت خط میانی خود با سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی موناکو وارد مذاکره شد و این احتمال زیاد است که این بازیکن سرشناس هم راهی لیگ ستارگان قطر شود.

فابرگاس ۳۳ ساله از تجربه بسیار بالایی برخوردار است و سابقه بازی کردن در آرسنال، بارسلونا، چلسی و موناکو را در کارنامه دارد. فرانس فوتبال هم مذاکره باشگاه الغرافه با فابرگاس را تایید کرد و باید دید که آیا در نهایت این انتقال صورت خواهد گرفت یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری