بازدید 26259
تساوی در زمین رفسنجان کار دست محمود داد

برکناری فکری با رای هیات مدیره، مجیدی دم در استقلال

قرار است امروز (سه شنبه) سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شود که در میان گزینه‌ها شانس حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بالا است
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 02 March 2021

در پایان نشست اینترنتی دیشب هیات مدیره باشگاه استقلال، اعضا رای به برکناری محمود فکری از هدایت تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه آنلاین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دوشنبه شب برگزار شد و اعضاء تصمیم گرفتند محمود فکری سرمربی تیم استقلال تهران را به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ برتر برکنار کنند.

برکناری فکری با رای هیات مدیره، مجیدی دم در استقلال

این تصمیم هنوز به صورت رسمی به رسانه های رسمی اعلام نشده است اما هیچ یک از گزارش های خبرگزاری ها درباره تغییرات در کادرفنی آبی‌ها از سوی مدیران باشگاه تکذیب نشد.

محمود فکری در گفت و شنود با همکارانش روی نیمکت استقلال بعداز تساوی در رفسنجان گفته بود که تا بازی مقابل فولاد فرصت دارند و هیات مدیره از او حمایت خواهد کرد.

در این نشست مقرر شد وضعیت حضور سه گزینه (امیر قلعه نویی - فرهاد مجیدی و ساکت الهامی) روی نیمکت آبی پوشان بررسی شود و مدیرعامل باشگاه مذاکراتی با این نفرات داشته باشد.


قرار است امروز (سه شنبه) سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شود که در میان گزینه‌ها شانس حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بالا است و مذاکرات ابتدایی با او انجام شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
هنوز هم پرپولیس سر سفرۀ برانکو نشسته ... تا استقلال یک مربی در کلاس جهانی و با تمام ویژگی ها یک مربی برتر ، نیاورد و حداق پنج سال به او میدان ندهد ، آش همین است و کاسه همین کاسه ... مجیدی و دیگران بازی مکرر و بی فایده ...
در لیگ برتر ایران 4 تا مربی هستند که بصورت گردشی هی از این تیم به تیم دیگر میروند و برمیگردند
خرابی عمقی تر از سرمربی و کادر فنی است حالا تند تند اینو ببرید اونو بیارید شاخه درخت گندیده رو هرس کنید
بازم مجیدی؟؟؟!!!
ازموده را ازمودن خطاست
ایشون از روز اول که به استقلال اومد شروع به درگیری با بازیکنان و خبرنگاران کرد. نه تکنیک مربی گریش در حد استقلال بود و نه اخلاق بزرگ منشانه و حرفه ای مربی گری یک تیم بزرگ را داشت. البته حالا با توجه به قراردادش پول کلانی از باشگاه میگیره و میره. باز هم خدا را شکر که هیئت مدیره استقلال شجاعت اخذ چنین تصمیمی را داشت.
مجیدی حداقل کلاس مربی گری استقلال را دارد. ولی از اون دسته مربی هایی هستش که باید تیم را بهش سپرد و حداقل یک فصل کاری به کارش نداشت تا بتونه برنامه های دراز مدت خودش را پیاده کنه. استقلال به مجیدی جفا کرده. هر جا گیر کرده رفته سراغش و در اولی فرصت هم قبل از اینکه بتونه کار طولانی مدتی در تیم انجام بده عوضش کردن. باهاش مثل لاستیک زاپاس برخورد شده. امیدوارم دوباره اینطور نشه. پیشرفت استقلال و پرسپولیس در حقیقت پیشرفت فوتبال ملی ماست.
لطفا هرکاری میکنید بکنید تیم افت شدیدی کرده ی مشت سودجو لنگی نشستن چرتوپرت گفتن مجیدی رو هرچه سریعتربیارید تادهن این لنگیا بسته شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
ما که قهرمانیم شما هم برید از این اسطوره به اون اسطوره شاید سهیه پلی اف اسیا گرفتید در دور اول حذف شدید!!!
درست است اقای فکری متعصب است وتیمش را دوست دارد ولی قبول کند تیمش بدون برنامه بازی میکند حالا بماند کارشکنی ها که درکار تیم بعضی ها میکنند امدن اقای مجیدی یعنی خودش را تحقیر کردن
دیدید نفرین نساجی دامن اسقلال و فکری را گرفت
پاسخ ها
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
اه شهر خودرو چرا دامن پرسپولیس را نگرفت
به نظر من باید به آقای فکری زمان میدادن تا تیم انسجام خودشو پیدا کنه
فکری از همه این گزینه ها سرتره
ما از فکری حمایت می کنیم
فکری رفت و فرهاد مجیدی می آید و این بار نوبت مدیریت استقلال است که هدف بهانه جویی های بازیکنان و خود مجیدی ونیز حملات مجازی و رسانه ای قرار گیرند تا مقدمات جلوس باند فتح ا... خان به کرسی مدیریت استقلال فراهم شود.
چه کسی از داخل هیئت مدیره استقلال، اخبار جلسه آنلاین نیمه شب هیئت مدیره را به برنامه پرسپولیسی فوتبال برتر می دهد؟؟؟
من نمیدونم طرفدارها و مدیریت باشگاه چه انتظاری از سرمربی دارن از هفته اول تا آخر همه تیمها رو ببره وصدر جدول باشه؟ تیم چندین هفته صدر بود ولی با باخت ورفتن به رده دوم یا سوم بجای حمایت وروحیه دادن خود آقایون شروع به حاشیه سازی کردن. پرسپولیس ابتدای فصل کجا بود؟مدیریت باشگاه چه برخوردی داشت حمایت کرد اومدن صدر جدول . حالا مربیان بعدی هم بیان بهترین بهانه را دارن . تیم رو ما نبستیم و.... هیچ اتفاق خاصی نمیفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل