مدرس فوتبال: برد تیم ملی مقابل سوریه شانسی بود

کد خبر: ۱۰۷۳۸۹۰
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 03 September 2021
|
5216 بازدید
|
۳

مسعود اقبالی به شدت از عملکرد تیم ملی ایران انتقاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود اقبالی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه گفت: این پیروزی کاملاً اتفاقی و شانسی بود و نباید روی این سبک بازی برای پیروزی در بازی‌های آینده حساب کرد.
کارشناس فوتبال ادامه داد: این تیم نه نظم تاکتیک داشت، نه انسجام در دفاع و برنامه برای حمله. به جرات می‌گویم سوریه را بر اساس اتفاق بردیم و با این سبک بازی چه بسا مقابل عراق شکست بخوریم.
وی اضافه کرد: در جریان بازی هرگز خطرساز نشدیم و حتی یک شوت هم از پشت هجده قدم نداشتیم. اگر نبود اشتباه مدافع سوریه که به همان یک گل هم نمی‌رسیدیم. ضمن اینکه سوری‌ها در ایجاد خطر روی دروازه ما بهتر عمل کردند و به خصوص در دقایق پایانی بازی اگر اعتماد به نفس و جسارت داشتند، بازی را تساوی می‌کشیدند که البته خوشبختانه اینگونه نشد.
کارشناس فوتبال تاکید کرد: در طول و جریان بازی که هیچ، حتی ما روی ضربات ایستگاهی یا کرنرها هم هیچ برنامه‌ای نداشتیم و تنها ضربات را به امید اتفاقات می‌زدیم. ضمن اینکه بازیکنان ما بی محابا خطا می‌کردند و به راحتی هم کارت زرد می‌گرفتند که این خارج از اصول داشتن استراتژی برای چنین دیدارهای فرسایشی است.
کارشناس فوتبال و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: چون ما ۱۰ بازی تا رسیدن به جام جهانی داریم و بازیکنان ما نباید به راحتی اخطار بگیرند که در این صورت در بازی‌های جلوتر شاید با کمبود بازیکن مواجه شویم.
اقبالی با انتقاد از عملکرد فردی برخی از بازیکنان تیم ملی بیان داشت: یکسری از این بازیکنان اصلاً در اندازه تیم ملی نبودند و یکسری دیگر از بازیکنان هم مثل طارمی و دیگران که ستاره تیم‌های خود هستند، در تیم ملی فاقد طرح و برنامه بودند و با دیگران همسو و هماهنگ نبودند.
مدرس سرمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: باید در شیوه تیم ملی یک بازنگری صورت گیرد چون در غیر این صورت برای صعود به جام جهانی قطعاً به مشکل برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
شب و روز شما بخیر ، تیمی که بر اساس تشخیص سر مربی «« نیازی به بازی تدارکاتی »» ندارد
بهتر از این نمی شود
جناب اقبالی اشاره خوبی کردن من که فقط فوتبال دوست آنهم نه حرفه ای هستم گرفتن حداقل سه کارت زرد
آنهم در اولین مسابقه شدیدا اعتراض داشتم وانرا نشان کاملی است از عدم مدیریت و راهبری تیم دانستم
اصلا هیچ برنامه و تاکتیکی در طول ۹۰ دقیقه دیده نشد
آفرین به سر مربی که بازی تدارکاتی را لازم ندانستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
وقتی صادق محرمی و محمدی برای جناح راست هستند استفاده از سلمانی که هیچ حرکت مثبتی در زمین نداشت توجیح ندارد بگردید دلال یا مدیر برنامه سلمانی را پیدا کنید .
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
در مورد خطا های بازیکنان با شما موافقم ولی نباید از تیمی که بدون بازی تدارکاتی وارد این بازیها شده توقع زیادی داشت ، بازیهای اول بسیار سخت است نمونه آن باخت خانگی تیم ژاپن در اولین بازی و یا تساوی کره در زمین خود است تیمهابه مرور بهتر میشوند همانند تیم خودمان در بازیهای بحرین ، در این رقابت ها بردن مهم است حتی اگر اتفاقی باشد ،
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات