اخبار، حواشی و واکنش‏های مرحله حذفی جام جهانی 2010؛

سعیدلو تماشاچی فینال جام جهانی فوتبال شد

علي سعيدلو را در اين سفر مهرداد سراجي رييس دفترش، همراهي مي کند.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۹
|
۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲ 09 July 2010
|
7431 بازدید
رييس سازمان تربيت بدني و معاون رييس جمهور، پنجشنبه شب براي شرکت در مراسم اختتاميه و فينال جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي وارد ژوهانسبورگ شد.
   
به گزارش ايرنا، مراسم اختتاميه جام جهاني ساعت 14 و بازي فينال 18 و 30 دقيقه روز يکشنبه 11 ژوئيه (20 تير) پس از انجام 64 بازي، برگزار مي شود.

علي سعيدلو را در اين سفر مهرداد سراجي رييس دفترش، همراهي مي کند.


سعيد‌لو: اميدوارم 4 سال آينده حسرت عدم حضور در جام جهاني را نخوريم
رئيس سازمان تربيت بدني گفت: نرفتن ايران به جام‌جهاني بسيار ناراحت‌كننده بود اما اميدوارم با برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام خواهيم داد 4 ساله آينده حسرت اين را نخوريم كه چرا به جام جهاني نرفتيم.

علي سعيد‌لو كه براي تماشاي ديدار فينال جام جهاني به آفريقاي جنوبي سفر كرده در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد: نرفتن ايران به جام‌جهاني بسيار ناراحت‌كننده بود اما اميدوارم با برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام خواهيم داد 4 ساله آينده حسرت اين را نخوريم كه چرا به جام جهاني نرفتيم.

وي افزود: رفتن به جام جهاني سختي‌هاي خاص خودش را دارد اما معتقدم با پتانسيلي كه در فوتبال ما وجود دارد و با تلاش و همت مضاعف مي‌توانيم مسافر جام جهاني 2014 شويم. در اين راه مطمئن باشيد برنامه‌ريزي‌هاي خوبي انجام خواهد شد تا همه با هم كمك كنيم تا فوتبال ما در جام جهاني درخشش داشته باشد و جوانان ما مثل هميشه تكنيك و تاكتيك خود را به حريفان ديكته كنند.

سعيدلو در خصوص هدفش براي حضور در آفريقاي جنوبي و ديدن بازي‌هاي فينال و رده بندي اظهار داشت: سازمان تربيت‌بدني به دنبال صلح و دوستي در بين كشورها است. به همين دليل به آفريقاي جنوبي سفر كردم تا اگر شد ديداري با مسئولان فدراسيون‌هاي فوتبال برخي از كشورها داشته باشم. همچنين اگر مشكل خاصي پيش نيايد با مسئولان فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا ديدارهايي داشته باشم و درباه ورزش ايران و جهان صحبت كنيم.

وي در پايان به خبرنگار فارس گفت: اميدوارم اين سفر دستاوردهاي خوبي براي فوتبال و ورزش ايران داشته باشد. در اين سفر قرار است از برخي ورزشگاه‌هايي كه ديدارهاي جام جهاني در آنها برگزار مي‌شود بازديدهايي به عمل آورم.


يوآخيم لو قرارداد خود را با تيم ملي فوتبال آلمان تمديد مي کند
يو آخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان قرارداد خود را با اين تيم به مدت دو سال تمديد مي کند.

به گزارش ايرنا، درحالي که «لو» اعلام کرده بود بعد از جام جهاني در باره تمديد قرارداد خود با فدراسيون فوتبال آلمان تصميم مي گيرد، ولي به نوشته روز جمعه روزنامه "بيلد" اين قرارداد تمديد خواهد شد.

هم اکنون قرارداد سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان با اين تيم به پايان رسيده است و فدراسيون فوتبال اين کشور با تمديد اين قرارداد قصد دارد تا روند آماده سازي تيم جوان آلمان توسط لاو ادامه يابد.

حقوق يوآخيم لو از 2ميليون و 500 هزار يورو در سال کنوني افزايش قابل توجهي خواهد يافت.

بنابراين گزارش، لو هفته اينده با تيم مربيگري خود متشکل از "هانزي فليک" به عنوان کمک مربي، "اندرياس کوبکه" مربي دروازه بانان و "اوليور بيرهوف" مدير ورزشي در باره جزييات اين قرارداد مشورت مي کند.

سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان قبلا تاکيد کرده بود که تنها همراه با تيم مربيگري خود حاضر به ادامه فعاليت با تيم ملي فوتبال آلمان است.

مقامات فدراسيون فوتبال آلمان قرار است روز30جولاي (8 مرداد) با برگزاري نشستي در فرانکفورت اين قرارداد را تصويب کنند.

ظاهرا در حاشيه جام جهاني نيز صحبت هايي درباره ادامه همکاري فدراسيون فوتبال آلمان و يوآخيم لو صورت گرفته است.

يوآخيم لو از سال 2006 جانشين "يورگن کلينزمن" در تيم ملي آلمان شد و توانست اين تيم را به فينال يورو 2008برساند. ضمن آنکه وي تيم ملي آلمان را به عنوان دومين تيم جوان جام جهاني 2010 به جمع 4 تيم برتر اين جام رساند. تيم ملي فوتبال آلمان روز شنبه براي کسب مقام سوم اين مسابقات به مصاف تيم ملي اروگوئه مي رود.


ستاره تيم ملي صربستان به ليورپول پيوست   
ستاره تيم ملي صربستان در جام جهاني ‌٢٠١٠ با قراردادي ‌٣ ساله به ليورپول پيوست.

به گزارش ايسنا، ميلان يوانوويچ ‌٢٩ ساله كه قراردادش با استاندارد ليژ بلژيك به پايان رسيده بود و در اين تابستان بازيكن آزاد به شمار مي رفت پس از پايان جام جهاني براي تيم ملي كشورش ، به جمع شاگردان روي هاجسون در فصل جديد ليگ برتر انگليس اضافه شد.

يوانوويچ كه از ابتداي سال جاري ميلادي قراردادي داخلي با ليورپول امضا كرده بود پس از بروز شايعاتي مبني بر تمايل رافا بنيتس براي بردن او به اينترميلان ، قرارداد خود را با ليورپول رسمي كرد تا براي ‌٣ سال در آنفيلد توپ بزند.

ستاره ي تيم ملي صربستان ‌٤ فصل موفق را با استاندارد ليژ در بلژيك گذراند به گونه اي كه در سال ‌٢٠٠٨ بهترين بازيكن ليگ اين كشور و در سال ‌٢٠٠٩ نيز برنده ي توپ طلاي بلژيك شد.

يوانوويچ پس از عقد قرارداد با ليورپول با خوشحالي گفت : اين براي من يك افتخار است كه در يكي از بزرگترين باشگاه هاي فوتبال بازي كنم.من ديگر بيش از اين نمي توانم براي كار كردن با مربي و هم تيمي هاي جديدم صبر كنم و مي خواهم هر چه سريعتر به جمع آنها در اردوي سوئيس ملحق شوم.


هواداران اسپانيا و آلمان در فرودگاه جا ماندند؛ فيفا: خسارت مي دهيم   
فيفا اعلام كرد به تماشاگراني كه به دليل اختلال در برنامه هاي فرودگاه دوربان، نتوانستند براي تماشاي ديدار تيم هاي آلمان و اسپانيا خود را به ورزشگاه برسانند، خسارت پرداخت خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، در حالي كه چند ساعت تا آغاز بازي تيم هاي آلمان و اسپانيا بيشتر باقي نمانده بود، حدود 400 تن از هواداران دو تيم به دليل اختلال در برنامه‌هاي فرودگاه دوربان نتوانستند سرساعت در ورزشگاه حاضر شوند.

ساعتي قبل از پرواز به مسافران اطلاع داده شد به دليل پر بودن خطوط پروازي فرودگاه دوربان هواپيما در ژوهانسبورگ به زمين خواهد نشست. عده‌اي از تماشاگران كه به شدت عصباني شده بودند قصد اعتراض داشتند، اما ماموران امنيتي فرودگاه هشدار دادند در صورت درگيري بازداشت خواهند شد.

نيكولاس مينگوت، دبير روابط عمومي فيفا درباره اين رخداد گفت: اين موضوع در دست بررسي است و به زودي از تماشاگران دلجويي و به آن ها خسارت پرداخت خواهيم كرد.

در ديدار تيم هاي آلمان و اسپانيا بيش از 1800 سكوي خالي وجود داشت كه به گفته مسئولان برگزاري، اختلال در پروازهاي دوربان عامل اصلي اين موضوع بوده است.

ژرمين كريگ سخنگوي كميته برگزاري جام جهاني درباره مشكلات سيستم حمل و نقل آفريقاي جنوبي گفت: از آغاز جام جهاني تا امروز بيش از 50000 پرواز در آفريقاي جنوبي انجام شده است كه خوشبختانه هيچ مشكلي هم بروز نكرده است. درروز ديدار آلمان و اسپانيا هم تنها به دليل شرايط جوي نامساعد برنامه تعدادي از پروازها جابجا شد.


فيفا: استفاده از دوربين روي خط دروازه را بررسي مي كنيم   
پس از اشتباه كمك داور در نپذيرفتن گل سالم فرانك لمپارد موجي از انتقادها نسبت به لجاجت فيفا در عدم استفاده از امكانات ويدويي به وجود امد، تا اين كه سرانجام فيفا با پذيرش انتقادهاي صورت گرفته قول داد اين مساله را در پايان جام جهاني بررسي كند.

جروم والكه، دبيركل فيفا دراين باره گفت: اتفاق هاي از اين دست هر از چند گاهي در دنياي فوتبال رخ مي‌دهد، اما بايد در جلسه اي تمام جوانب را در نظر بگيريم و سپس در باره اين مساله تصميم گيري كنيم.

والكه در ادامه افزود: اگر كميته در اين جلسه به اين نتيجه برسد كه استفاده از تكنولوژي مي تواند، بدون كاستن از نقش نيروي انساني در قضاوت بازي ها به كاهش ضريب اشتباه هاي داوري كمك كند، ترديدي نداشته باشيد كه در دوره آينده جام جهاني شاهد تحولي در عرصه قضاوت خواهيم بود.

پيش از اين سپ بلاتر، رييس فيفا اعلام كرده بود با هرگونه دخالت تجهيزات الكترونيكي در زمينه داوري به شدت مخالف است، اما پس از گشترس دامنه اعتراض‌ها به منتقدان قول داد در جلسه‌اي در پايان جام جهاني در اين مورد تصميم‌گيري خواهد شد.

والكه درباره پيشنهاد وضع قانون جديدي براي خطاي هند كه مانع از به ثمر رسيدن گل مي شود، گفت: اين پيشنهاد به هيچ وجه عاقلانه نيست؛ اين كه بازيكني كه با دست مانع به ثمر رسيدن گل شده از زمين اخراج و يك گل به نفع تيم حريف اعلام شود به هيچ وجه با عقل متناسب نيست. در جلسه فيفا تنها استفاده از دوربين روي خط دروازه مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.

در ديدار تيم هاي انگليس و آلمان در مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني 2010 در حالي كه بازي با نتيجه 2 بريك به نفع آلمان در حال پيگيري بود، فرانك لمپارد با شوتي سنگين تير دروازه را به لرزه درآورد و توپ از خط عبور كرد، اما داور در تشخيص اين صحنه دچار اشتباه شد و گل اعلام نكرد.


اسنايدر: به منچستر نخواهم رفت    
وسلي اسنايدر گفت: از اينتر نخواهم رفت.

به گزارش ايسنا، هافبك بازيساز تيم اينترميلان كه بدون شك يكي از برترين ستاره هاي جام جهاني 2010 بوده و تاثير بسزايي در رساندن نارنجي پوشان هلند به فينال اين رقابت ها داشته در مورد تمايل منچستريونايتد براي به خدمت رفتن او ابراز آگاهي كرد و به صراحت گفت كه اينتر را ترك نخواهد كرد.

اسنايدر افزود : درست است كه منچستريونايتد براي انتقال من با مسوولان اينتر به توافق اوليه رسيده بود اما من قصد ندارم در زماني نزديك اينتر را ترك كنم.

ستاره سابق آژاكس و رئال مادريد با بيان اينكه قلب من با اينتر است خاطرنشان كرد : من در سال گذشته تقريبا تمام عنوان هاي قهرماني را به همراه اينتر كسب كردم و به دنبال اين هستم كه حتي عنوان هاي بيشتري نيز با اين تيم به دست بياورم.

اسنايدر ادامه داد: من در سال جديد به قهرماني در سوپركاپ ايتاليا ، سوپر كاپ اروپا و جام باشگاه هاي جهان چشم دوخته ام و هنوز عنوان هاي زيادي هست كه مي توانم با باشگاه فعلي ام كسب كنم بنابراين در اينتر مي مانم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
nader
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
سعیدلو ؟ .. همچی آرومه این آقا چقدر خوشبخته
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
سر مربی تیم ملی که رفت یه کار مثبت انجام بده اون بلا رو سرش آوردید، ولی به روی خودتون هم نیارید که اگر ایشون نمیرفت فینال رو ببینه چی میشد!
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
خدا را شكر ما هم يك نماينده در فينال داريم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
در ضمن شکیرا هم قراره بخونه
masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
شاید تا 2014 فوتبال ما را هم تحریم کردند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
حالا اونجا ندزدنش؟ یه وقت قصد نداشته باشن این فرد خدوم ملت رو نقشه بریزن ترور کنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
دولت عدالت با پول کی؟و چرا؟.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
تو اختتامیه مگه بغیر رقص و آواز خبری هم هست؟چه نفعی برا ی مملکت و اسلام داره رفتن ایشون؟
محمود
|
Morocco
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
نکته ی جالب صحبت های آقای سعید لو اینه که میگه(آفريقاي جنوبي سفر كردم تا اگر شد ديداري با مسئولان فدراسيون‌هاي فوتبال برخي از كشورها داشته باشم. همچنين اگر مشكل خاصي پيش نيايد با مسئولان فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا ديدارهايي داشته باشم و درباه ورزش ايران و جهان صحبت كنيم.)
آخه دیگه بچه ها هم میدونن که برنامه ی ملاقات ها رو باید قبل از سفر تنظیم کرد.نه اینکه برم اونجا ببینم کی بود کی نبود بعد بشینیم حرف بزنیم
سر همین برنامه های مدون آقایونه که باید خیلی خوشبین باشیم به جام جهانی 2014!!!!نه غلاممممم؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۹
منم دوست دارم فينال از نزديك ببينم!آقاي سعيدلو هزينه سفر رو از كجا آودند؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟